Foto bij O15.

@Famous1xx Dat is hij ook! x
@SamanthaJade Zekers! Vast wel, ja. *zingt* Love is in the air, tududu dududu.
@Bibble JA LOUIS IS EEN BENGELTJE ^^ Ehh.. ik heb cola op?? Ik heb chocola nodig, dan wordt het nog wat erger... xD Dat kom je in dit hoofdstuk te weten! Ja, dat is inderdaad gemeen! Deze clown (clown) lacht me altijd uit! Ja, moet je doen! Liam is al schoon, ja. Jeeeeei, baby-face! Yes, ^^ Doeeeegggggg! XXXXXXXXXXXXXXXX(H)
@JoyxJustin Dat klopt wel, ja. Maar Niall kwam helemaal niet in dat hoofdstuk voor.... of wel.. x

Veel leesplezier, mijn 31 abootjes! xxx(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • BCerenB

    ik ben het eeens met xEskimokiss Louis is per defenitie awesome! jaa daarom houden we ook van hem.
    Zain en Harry zijn slaapkoppen, maar vast wel heeeeeel schattig.
    Liam is zielig, als er iets is moet ie het gewoon zeggen hoor!
    Niall is onze kleine vreetzak, tsja het woord zegt het al...

    hehe wou een beetje lange reactie, vandaar!
    naja je schrijft echt heel goedd ! ong hoevaak in de week/dag/maand post je eigenlijk?
    xxxx heheheheh

    1 decennium geleden
  • Salim

    Juaa, als ik Emily was had ik Liam platgedrukt en hem nooit meer losgelaten (:

    NEE HARRY IK HEB JE SOKKEN NIET GEZIEN ! WIL JE ER ANDERS MAYO OP?

    snelverder.

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    AAHHHWW kleine lieve liam xD

    En harry is altijd schattig ja..

    Naill met zijn eten ook altijd xD

    zzzzzzayn...

    en wtf lou hoe kom je op die fucking kast xD

    en jij ga snel door verder, what ever als er maar een nieuw hoofdstukje in mijn mailbox komt ^^

    1 decennium geleden
  • IceCrystal

    Hahahaaaaaaa GENIUS!
    Ik. Hou. Van. Dit. Verhaal.
    Poor, poor Liam.
    Ik dacht echt zo van:
    Come into my arms honey.
    Oh, je wilt alleen zijn.
    Juist.
    Oké.
    LOUIS WHAT TE HELL DOE JIJ OP DIE KAST??!!
    :) xx

    1 decennium geleden
  • xEskimoKiss

    Liam needs a hug! I volunteer, 'cause I love hugs!
    NIALL JAMES HORAN! Wat is er mis met curry op je frietjes? HUH? *zucht* de jeugd van tegenwoordig...
    En Louis is gewoon plain awesome. 'Cause he's... you know... Louis. Louis is per definitie awesome.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen