We aten allemaal een broodje en gingen dan naar de tourbus.
'Wil je blijven slapen?' vroeg Louis.
'Tuurlijk.' zei ik blij.
'Morgen is het concert ook om 8 uur maar we moeten pas repeteren om 2 uur omdat we vandaag veel gerepeteerd hebben.' zei Niall.
'Ok, dan ga ik terwijl jullie repeteren een beetje shoppen in Antwerpen, ik wil een nieuw kleedje.' antwoorde ik.
'Ja, dan kom ik je om 6 uur in de tourbus halen, is dat goed?' vroeg Louis.
'Ja, maar ik heb wel geen ticket voor morgen.' zei ik.
'Ik regel dat morgen met Paul wel.' zei Harry.
'Bedankt.' zei ik en begon te geeuwen.
'Hoe laat is het?' vroeg ik nog.
'11 uur.' antwoorde Zayn.
'Ik ga dan gaan slapen.' zei ik.
'Ik ga met je mee.' zei Louis.
'Wij komen zo dadelijk.' riep Liam nog.
We liepen naar de badkamer en kleedde ons om. 5 minuten later lagen we in bed, weer zo dicht bij elkaar nog een lange tongzoen en vielen daarna in slaap.
Toen ik de volgende morgen wakker werd lag Louis nog altijd naast me. Ik keek naar hem en zag dat hij al wakker was.
'Hi beautiful.' zei hij lief.
'Hey schat.' zei ik.
'Ben je al lang wakker?' vroeg ik.
'Nee, net. Het is al kwart na 10.' antwoorde hij.
We gingen naar de keuken en Niall, Zayn, Liam en Harry waren al aan het ontbijten.
'Goedemorgen, tortelduifjes.' zei Harry.
'Goedemorgen allemaal.' antwoorde ik.
We gingen aan tafel zitten en begonnen te eten. Daarna ging ik me douchen.
'Ik ga met de tram naar de Meir, schat.' zei ik.
'Ok, tot vanavond en voorzichtig zijn ehn.' zei Louis.
We gaven elkaar een kus en ik vertrok. Aan de tramhalte stond er een meisje die gisteren op het concert me zag praten met Paul en ik zag dat ze naar me toe kwam.

Reageer (1)

  • Cliffayne

    Oh oh?! Wat zal er nu gebeuren? :oxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen