Foto bij OO9.

3 reacties was nieuw stukje dus here it is! x

En nee, Emily, ik heb de vma's niet gezien :(

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • xmajorie

    hoe is het meisje nou eigenlijk? in 1 van de eerste hoofdstukken stond dat ze 12 is, maar dat is beetje raar lijkt me als ze hele dossiers moet doorlezen en op 5 jongetjes moet passen.

    1 decennium geleden
  • Itsinhis1DNA

    Leuk!

    1 decennium geleden
  • EmilyStyles

    Vma's zijn vannacht pas. om 2.30. whahaa. ga kijkenxD. ga mijn wekker mooi zetten hahaha. heb morgen toch maar 2 uur les en eerste 2 uur vrij. Maar echt waar. SNEL VERDER. (en hier komt de volgende wedstrijd uitroeptekens, mensjes die dit verhaal lezen, doe mee.)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D. SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Oh, wat grappig :) Verder, verder....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen