Foto bij OO8.

@Moonlight1D: 'Snel verder :)' Snel genoeg? :)
@1DL1D: 'Misschien zijn ze nu allemaal naakt of zo :$' Het creatiefste antwoord van vandaag xD
@Salim: 'Mehh, ze zijn elkaar aan het slaan ofzo, of Louis stopt een wortel in z'n kont Verdeerrr:P' Ik denk vooral dat laatste! Haha!
@LittleThingy: 'Super leuk! Lieveling story nu! Snel verder!' Ahw thanks! Dat vind ik echt lief van je! Was dit ook voor jou snel genoeg? Haha.
@EmilyStyles: 'SNEL VERDER!!! Ik denk dat het moeilijk wordt om Harry zijn bed in te krijgenxD' Dat denk ik ook wel, ja. Le question: Snel genoeg? x
@xkuseva: 'Ze doen de polonaise in hun blootje? hahahaha, je verhaal is in ieder geval superleuk!' Whahaha ik zie het ineens helemaal voor me! xD Maar, *zoemergeluid* wrong! Heel erg bedankt!
@JoyxJustin: 'Nieuwe abo<3 I love this story' Welkom, welkom! I love you!<3 (niet verkeerd bedoeld eh)

En de kudoknop wilt diegene die hem geknuffeld heeft, graag bedanken ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Menesse

    Jaa hoor ;) love it!

    1 decennium geleden
  • xRedbull

    Aww Nialler is een cutie

    1 decennium geleden
  • EmilyStyles

    whahaha. geniaal hoofdstuk. Snel verder!! heb je trouwens die 1D special van de vma's nog gezien? vannacht komen de vma's erop. mijn moeder zegt zo: zet je wekker maar kun je lekker gaan kijken. whaha. oké, dit moest even tusendoor. Snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wedstrijd uitroeptekens:D)

    1 decennium geleden
  • Itsinhis1DNA

    Nou blijkbaar kan ik best creatief zijn!(nerd)

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Jaaa... :) Snel verder....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen