Gosh had het zo druk dat ik weer heen tijd had om te controleren op typefouten..
Het is geschreven op m'n telefoon dus autocorrect kan wat dingen hebben verandert..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • AmiZero

    Toch maar even een reactie schrijven, meestal ben ik een stille lezer haha. Maar ik zie zoveel herkenning dat het eng word. Ik snap zo goed wat ze bedoelt met bang worden dat de littekens weg gaan en dat ze de littekens mooi vind. Tbh, zelf doe ik het ook, nog steeds. Het is eng om te stoppen, dat ook. Ik was 3 maanden clean maarja. Ook de nachtmerries. Alles is zoooo herkenbaar. En als ik dan lees dat dit heel prive voor je is heb ik respect voor je dat je dit schrijft, want ik weet hoe moeilijk het voor je is. Ik weet niet hoe het nu met je gaat, maar ik hoop al wel een stuk beter. Nouja, ik ga weer verderlezen, xx.

    1 decennium geleden
  • sarahth483

    sorry voor de laten reactie
    heel mooi geschreven

    1 decennium geleden
  • annoesginny

    Heel mooi geschreven

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    weer mooi geschreven!
    Snel verder :)

    Xx

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Mooi, mooi stukje, zoals altijd welleswaar!! Ik heb nog nooit een storie zolang gevolgd omdat het me verveelde, die van jou dus echt niet!! Hij is gewoon te mooi! Snel verder gaan ! xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen