Blog.
Nogmaals dank voor de reacties en abo's. Ik ben jullie dankbaar.
Ik hou nog steeds van reacties en kudo's.
<3.

Tom drukte op enkele knopjes van de afstandsbediening en niet veel later verschenen onze hoofden op het beeldscherm. Het interview had amper een twintigtal minuten geduurd, waarvan er misschien tien minuten echt uitgezonden zouden worden, maar het zou de komende weken wel nog genoeg getoond worden over de hele wereld en natuurlijk ook het internet bereiken. Daar konden we vanuit gaan.
De ruimte was klein en ik en Bill zaten op een gemoderniseerde barkruk, terwijl enkele mensen van de pers voor ons neerzaten op gewone stoelen. Aan elk van onze zijde stond een man voor de veiligheid. Het was de presentator die eerst het woord nam en ons voorstelde. Pas toen was het me duidelijk geworden dat we niet helemaal live waren, maar dat alles gefilmd werd en gewoon een uurtje of twee later op televisie zou verschijnen, na het monteren. Het gevoel was echter hetzelfde, alles werd vastgelegd en ik kon geen kant meer uit.
Aandachtig staarde ik naar het scherm. ‘Ik heb jullie op deze speciale dag hiernaartoe laten komen, omdat ik ook een speciale mededeling heb. Vandaag ben ik hier niet met de band, maar wel met deze schoonheid. Ik stel jullie graag voor aan Chaya.’ De camera’s werden dichter bij me gebracht en ik zag aan mijn ogen dat ik de zenuwen met moeite onder controle had. Toen het beeld weer naar Bill ging, zag ik dat hij echt een kalme indruk gaf, wat gewoonweg compleet het tegenovergestelde was van ik. Ik glimlachte de mensen bescheiden toe en vroeg me af of ik iets moest zeggen of niet. ‘Chaya is mijn vriendin.’ Het klonk nog steeds gemeend. Zijn hand nam de mijne vast en ik voelde hoe hij lieflijk zijn vingers met die van mij liet verstrengelen. Hij keek me aan met ogen die voor het eerst sinds uren niet kil waren. “Ik vraag me af of dat gespeeld is of niet”, mompelde ik tegen Tom. Als hij zichzelf kon dwingen op dat moment zo kalm over te komen, kon hij vast ook wel tegen mij en tegen de pers een masker opzetten, misschien wel als tegenwraak voor mijn oneerlijkheid. Tom legde zijn arm om me en produceerde een sussend geluidje, wat helaas niet hielp. Vanaf het moment dat Bill de woorden uitgesproken had begonnen de stemmen door elkaar te praten, waardoor ik amper iets had kunnen volgen. Zelfs nu ik het op televisie zag kon ik er amper een duidelijke vraag uitpikken.
‘Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Hoe oud ben je? Hoe lang zijn jullie al samen? Wat zullen de fans hiervan gaan denken? Zal jullie relatie daartegen wel bestand zijn?’ Het was werkelijk veel om op te antwoorden. Helaas werd er een micro onder mijn mond geschoven, waardoor ik geen andere keuze had om te antwoorden.

Reageer (9)

  • sannnnnnex

    wauw. echt wauw.

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    snel verder!!!
    xxxxx (K)

    1 decennium geleden
  • ZeroGravity

    Eerlijk gezegd vraag ik me ook af of dat gespeeld is of niet. Eigenlijk verwacht ik van niet -want, ik bedoel, ik vraag me af of het feit dat Chaya aids heeft, iets af doet aan zijn gevoelens voor haar. Natuurlijk heeft hij het daar moeilijk mee, dat is niet meer dan logisch, en natuurlijk kost het hem moeite om te laten zien hoeveel hij om haar geeft, maar ik denk niet dat de situatie dat echt beïnvloedt. Want, ik bedoel, houden van is iets waar je geen controle over hebt, dus ik denk dat Bill gewoon. ja. zich gedraagt zoals hij zich voelt, in dat interview, omdat dat interview niet om haar ziekte draait, zeg maar. [ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel, maar dat denk ik.]
    In ieder geval vraag ik me af hoe hij zich zal gaan gedragen als hij weer terug is, en zolang hij weg is, ben ik blij dat Tom er tenminste nog voor haar is. En ik hoop dat Bill snel weer voor haar zal kunnen zijn wat Tom nu de hele tijd. probeert te zijn, maar net niet helemaal is.
    I really feel sorry for her -en prachtig geschreven, als altijd. [dit is een beetje een inhoudsloze en niet zo'n coole reactie, maar ik moet weer in het schoolritme komen dus ik voel me nogal jetlagged. HA.]
    I love this story so much <3

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    snel verder...

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Bill is toch wel lief, in dit deeltje.
    Ik hoop toch dat ie snel weer naar huis komt zeg maar.
    Dan vind ik dat ze met z'n drieën moeten praten en dat het dan goedkomt. Dat moet gewoon!

    Ga je snel verder :3?
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen