Hoofdstuk 109
WOOOOOOOOW stond ik echt in de top? En dat heb ik dan weer gemist natuurlijk, typisch ik! Het doet er eigenlijk niet toe hoe lang ik er in stond enzo (toch ten minste al 1 seconde), maar ik ben toch benieuwd op welke plaats (was het de vijfde?). Oh ik vind het echt super! Danku iedereen! En ook voor alle leuke reacties en de hoeveelheid abo's (ja ik ben weer aan het zagen, maar je moet altijd beleefd danku zeggen!)
Doe zo verder zou ik zo zeggen!En een MASSIVE THANK YOU (zoals de foto al zegt)
xxx
ECHT DANKUUUUUUUUUUU lalalalalalalalalala, niet op mij letten!
Trouwens, hoe was de eerste schooldag bij iedereen? xp
Doe zo verder zou ik zo zeggen!En een MASSIVE THANK YOU (zoals de foto al zegt)
xxx
ECHT DANKUUUUUUUUUUU lalalalalalalalalala, niet op mij letten!
Trouwens, hoe was de eerste schooldag bij iedereen? xp
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Ik heb eigenlijk nog bakken huiswerk te doen, maar ik moest het gewoon even lezen.
1 decennium geledenIk leef zo mee in dit verhaal, ik voel me er zelf gewoon rot door! Misschien ook wel omdat ik ook net een relatie achter de rug heb. ):
Snelverder. <3
awww, poor jade
1 decennium geledenmaar Ian is echt geweldig, haha
Ian, ik denk dat je indd soms beter eventjes niks kan zeggen X)
1 decennium geledenIan is toch zo snugger..
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geleden