Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • iBiebersGirl

    Aawww! Super <33

    1 decennium geleden
  • Mind

    Omg, dit is sowieso mijn lieveling verhaal,
    Echt alles, hoe je het beschrijft,
    Weetje, in elk verhaal is Justin weer een beetje anders, soms is hij badboy of gewoon de real Justin, soms arrogant of weet ik veel.
    Maar ik heb echt het idee dat jij Justin het meeste beschrijft zoals hij ook in real live is.
    Dat geeft echt een gevoel alsof je hem kent, alsof jij Roxy bent zegemaar.
    Maar ik loop uit, ik wou gewoon even laten weten hoe goed dit verhaal is, nouja , eigenlijk was, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
    Nou btw, ik ga dit verhaal dus heel erg missen en gewoon te vaak terug lezen, en natuurlijk heel veel plezier en vooral succes met je school.
    En dan maar hopen dat je net zn perfect jongen tegenkomt als Justin. en als je ooit weer een verhaal gaat schrijven, ben ik je eerste abo, pinky promise. Oke, dus bedank voor je verhaal en alles.
    Wees maar trots op jezelf, popje,xx

    1 decennium geleden
  • Rizzle

    omg echt ik ga dit verhaal zo missen ;'(
    het was echt een super verhaal en elke keer als er een deeltje was las ik dat met plezier!
    ik ga (als ik tijd heb) dit verhaal weer opnieuw lezen hihi (:
    I loved this story(H)

    1 decennium geleden
  • BIEBSLINE

    Ik ga dit verhaal zo vreselijk missen. Dit blijft het mooiste verhaal op heel quizlet..

    1 decennium geleden
  • Stump

    :'( Ik zal het missen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen