Hallow lieve mensen! Sorry dat ik een tijdje niet geschreven heb, maar ik ben een beetje inspratieloos, maar het gaat nu weer beter. Ik moet vanaf morgen weer fulltime naar school, dus het schrijven word wat minder, maar ik ga mijn best doen.
Ik hoop dat jullie dit stukje leuk vinden!
<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • BrenKaulitz

    Als we de deur binnen stappen, vliegt John me om mijn nek.
    JOOOOOOOOOOHN <3
    -John kijkt even twijfelachtig naar me en vraagt dan: 'Could you make pannekoeken tonight?' 'John Paul Henry Daniel Richard Grimes! That poor girl is has just been discharged from hospital and then you're gonna ask her if she can cook for you? Were are your manners?!'
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ONE TO GO JOHN!
    -Samen met Edward loop ik door de supermarkt, op zoek naar de ingrediënten. John zijn we kwijtgeraakt bij de cereals. Wat heeft die jongen toch met ontbijtgranen?
    EVERYTHING! There's so many flavourrrrr :"D

    - Nee Ö Waar is mijn schatje Ö Noh Ö Kinderafdeling van de supermarkt bij de tv's?!

    1 decennium geleden
  • NiallsNugget

    Sorry, John is bij mij. Ik zal hem zo snel mogelijk terugbrengen.

    1 decennium geleden
  • MrsJedward

    ohnee! ;o Snel verder! superstukje, behalve dat John weg is.. Ochja, zolang Edward blijft is het goed! Da's toch de mooiste! -à-

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Één word ontvoerd (nerd)

    1 decennium geleden
  • Doncasterr

    oohhh snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen