Foto bij ``99``

Zijn handen gaan over mijn lichaam. Ik open mijn ogen en kijk naar de baas van de club. ‘hoe kom je hier?’ vraag ik verbaast. Hij lacht even naar me en masseert mijn buik. ‘maakt het wat uit?’ zijn stem is verleidelijk en ik doe mijn ogen weer dicht. Zijn lippen kussen mijn nek. ‘ik zorg ervoor dat je, je goed voelt’ sist hij in mijn oor. Even voel ik een rilling langs mijn rug gaan. ‘ik kan je maar niet uit mijn hoofd zetten, hoe je zong, je bewoog. En dan natuurlijk wat je echt bent’ mijn ogen schieten zo snel open dat ik recht op in bed zit. Ik voel hoe ik zweet en kijk om me heen. De kamer is donker. Ik had net een droom. Het was niet echt. Opgelucht haal ik adem. Ik masseer mijn schouders en kijk naar Dean. Hij heeft een glimlach op zijn gezicht. Hij zou wel een leuke droom hebben. Ik stap uit bed om een glas water te pakken. Mijn vermoeide gezicht kijkt terug vanuit de spiegel. Wat droomde ik nou ook al weer? Ik sluit mijn ogen en zie het gezicht van de baas van de club voor me. Nou dat is duidelijk. Of ik vind hem echt leuk of hij is de incubus gelukkig kon ik wakker worden. Dean kreunt hard en ik kijk naar hem. Hij heeft het deken van zich af geschopt en hij is duidelijk druk bezig met iets. Ik loop op hem af en mijn ogen worden groot. Hij heeft ook zo’n droom maar dan over de Succubi. Snel doe ik de deur open en ren ik naar de kamer naast die van mij. ‘Sam, Bobby doe open!!’ er klinkt wat gestommel en de deur gaat open. ‘wat is er?’ mompelt Sam. ‘Dean, hij heeft de droom over de Succubi!’ de deur wordt verder over gezwaaid en bobby en Sam rennen naar onze kamer. Er zit een vrouw op Dean. Even blijf ik verbaasd zitten. Ze draait zich naar ons om. ‘hij is van mij!’ roept ze terwijl ze haar lippen op die van Dean plant. Als versteend blijf ik staan. Bobby en Sam rennen op hem af maar ik draai me om. Mijn voeten brengen me naar de parkeerplaats waar iemand staat. ‘ik heb me niet eens kunnen voorstellen, mijn naam is Fernando. En ik wil je graag uitnodigen’ hij steekt zijn hand uit en ik neem hem aan. We lopen weg. Een schot klinkt maar ik reageer niet.

Reageer (2)

  • crazycatlady

    nee fernando klinkt als een sschattige spanjaard zoals fernando torres of een sexy spanjaard zoals fernando llorente maar ja dat is mijn eigen voetballersdroom:D

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    OMMMFFGGGG FERNANDO KLINKT ALS ZO'N GLADDE ITALIAAN XDD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen