Foto bij ``98``

‘ik mag je wel meissie’ Bobby loopt naar me toe en ik krijg een lachje op mijn gezicht. ‘ik wist niet dat je kon zingen’ even kijk ik naar Sam die me even bekijkt. ‘jullie weten echt niet zo veel van me, maar als jullie het vragen geef ik er gewoon antwoordt op hoor’ hij grinnikt even. ‘zullen we maar gaan? Ik heb mijn informatie, en ik wil best graag weten wat jullie te weten zijn gekomen’ Bobby knikt en steekt zijn arm uit. Dankbaar pak ik hem aan. Ik kan dan wel goed op hakschoenen lopen maar het was altijd fijn om steun te hebben. We lopen uit de club naar de impala die iets verder op staat. ‘waarom?’ ik kijk over mijn schouder naar Dean die achter me loopt. ‘waarom wat?’ ik haal een schuifclip uit mijn haar en het valt naar beneden. Even masseer ik mijn rechterschouder. ‘waarom heb je gezongen?’ ik stop voor de impala en draai me om naar Dean. ‘ik had info nodig, er was iemand ziek. Ik stelde voor om in te vallen voor de info.’ Dean knikt even en we stappen allemaal in. ‘dus je weet wie de succubi is?’ ik knik en haal het briefje tevoorschijn. ‘morgen gaan we even bij haar langs’ Dean rijdt terug naar het hotel. Ik doe mijn schoenen uit en stap uit. ‘ik ben zo moe, ik ga vanavond echt als een roosje slapen’ Bobby volgt me naar binnen. ‘je bent echt nog zo slecht niet, ik dacht dat je misschien alles met magie zou doen’ ik stop voor de kamer en kijk naar bobby. ‘Ik heb dan wel als heks opgeleid, maar ik weet eigenlijk bijna niets ervan’ ik open de deur en wens Bobby en Sam een goedenacht. Dean sluit de deur. Even is het doodstil in de kamer. Ik laat mijn hakken op de grond vallen en gooi de tas naast mijn bed. Dean schraapt zijn keel en ik draai me naar hem om. ‘is er wat?’ hij schud snel zijn hoofd en loopt naar het andere bed. ‘kan je misschien de rits los maken?’ Dean kijkt gelijk op. ‘natuurlijk’ hij rits de jurk los en ik loop naar de badkamer. Snel was ik de make up van mijn gezicht en kleed me om. Als ik uit de badkamer kom kijk ik gelijk in de loop van de colt. ‘Dean vind je niet dat we morgen verder kunnen gaan, ik ben moe’ ik duw de colt weg en ga op bed zitten. Even is hij verbaasd. ‘maar… de weddenschap’ ik rol met mijn ogen en gaap. ‘morgen, je mag de hele dag proberen me te verslaan, maar nu eerst slapen’ ik trek de dekens over me heen en sluit mijn ogen. Al snel hoor ik Dean in het andere bed stappen en ook in slaap vallen.

Reageer (2)

  • crazycatlady

    they are cute*hint*;) echt leuke stukjes(: sorry ik heb geen idee, ik zit zelf in een writersblock): dus ik kan niet echt helpen sorry): maar mischien kan je een grote schurk maken en die achter alex aanzit ofzo(: maar verder kan ik niks verzinnen

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    MWUAHAHAHA PECH VOOR JOU DEAN! >=3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen