*Naomi's POV*
Mensen, ik ben opzoek naar een mooi uiterlijk voor Jessica maar kan niks vinden, willen jullie helpen??
Heb je een leuk uiterlijk?
Mail me!!
Heb je een leuk uiterlijk?
Mail me!!
'Heey Naomi, jij vindt Draco toch leuk?' vraagt Jessica.
'Ja, hoezo?' vraag ik.
'Nou, je hebt de kans om met hem te praten, áls je deze brief voor me naar hem toe brengt. Wil je dat doen?'
'Eh, ja hoor'
'Oké, bedankt. Maar ik moet nu naar Perkie, doei' zegt ze en verdwijnt door het portrtegat.
"Heel even kijken wat ze geschreven heeft kan toch geen kwaad?" denk ik en open de brief.
"Waajoow, dat mens is echt gek! Dit krijgt hij dus echt niet te lezen hè!"
Ik pak m'n toverstok, wijs op de brief en maak er m'n eige versie van:
Hooi,
Ik zit nu in Griffoendor en ben daar blij mee.
Ik ben eindelijk weg, weg van jou, weg van Blaise.
Ik heb een hele leuke kamer met twee aardige vriendinnen, alleen is een van hun (de persoon die je deze brief geeft) helemaal verlieft op jou.
Dat snap ik echt niet hè, hoe kan iemand nou weer verliefd worden op zo'n arrogant, lelijk persoon als jij?
Of ik je ooit nog zal zien? Ik weet het niet en het boeit me niet.
Jessica.
Ik zit nu in Griffoendor en ben daar blij mee.
Ik ben eindelijk weg, weg van jou, weg van Blaise.
Ik heb een hele leuke kamer met twee aardige vriendinnen, alleen is een van hun (de persoon die je deze brief geeft) helemaal verlieft op jou.
Dat snap ik echt niet hè, hoe kan iemand nou weer verliefd worden op zo'n arrogant, lelijk persoon als jij?
Of ik je ooit nog zal zien? Ik weet het niet en het boeit me niet.
Jessica.
Ik vouw 'm dubbel en loop ermee de leerlingenkamer uit, richting de kerkers.
'Heej Draco' zeg ik glimlachend als ik 'm tegen kom.
'Wat moet je?' vraagt hij arrogant.
'Nou, uhm... ik moest je deze brief geven.'
'Van wie? Van je meester?'
'Ik heb geen meester, ik ben geen huis-elf ofzo!' zeg ik boos.
'Nee? Lijk je wel op. Maar van wie moest je die brief aan me geven dan?'
'Van Jessica. Zij mag het zelf niet geven hè, en al had ze dat wel gekunt, betwijfel ik of ze het 't zou doen'
'Hoe bedoel je?' vraagt hij boos.
'Lees de brief maar, dan weet je het' zeg ik grijnsend en loop weg.
Reageer (10)
omfg:((
1 decennium geledenDat kut kind(puh)
1 decennium geledenDomkudwijf.
1 decennium geledenDracooo waah, <3
OMG wat een kutwijf >
1 decennium geledenDracoo(H)
Snel verder..
xx KussMarr.
snel verder!!!!!!!!!
1 decennium geleden