Foto bij episode 18: Ishido Shuuji and fighting Epsilon

he voor de mensies die ieGo kijken,er zijn een paar dubnamen bekend maar nog niets is zeker.de namen die nu bekend zijn,zijn vreselijk slecht!!!
shindou: ricardo di rigo (van een italiaanse muziekman)
kirino: gabriel garcia (gabriel is een engel)
shinsuke: jean-pierre lapin (lapin is konijn)
tenma: arion sherwind
tsurugi: victor blade (blade en tsurugi betekenen allebij mes/zwaard+blade lijkt op blaze)

een hele tijd geleden hoorde ik dat tsurugi:ken castle zou heten maar dat klopt blijkbaar niet?

fucking ricardo SHindou is géén ricardo.en jean fucking pierre.en victor,wie bedenkt dat in godsnaam.Hopen maar dat dit toch niet d eechte zijn

ps de geboorte van Ishido Shuuji!!!

Mark pov

Het was middag nadat we een rit met de taxi meer naar het noorden waren gereden.Niet veel verder hoor.Hooguit een uurtje rijden.We hadden een weg parallel aan de zee gevolgd.Op de plek waar we nu waren kon je in de verte eilanden zien.De taxi chauffeur wist te vertellen dat daar zelf een school was genaamd Oumihara.Shiito en ik hadden een wandeling gemaakt en we zagen de taxi al weer in de verte.We zagen al snel dat Dylan en Gouenji op het dak zaten van het mini-busje.Ik zwaaide.
'Oi Dylan!' Riep ik en gaf Gouenji een knik.We konden zijn naam niet in het openbaar gebruiken.Dan zouden de aliens hem weer vinden.
'Mark zeg dat ik geniaal ben.' Zei Dylan en sprong van de taxi af.
'Tuurlijk Dylan.' Antwoorde ik sarcastisch en keek naar Gouenji die ook van de taxi afkwam.
'No serious,ik heb een nieuwe naam bedacht voor Gouenji.Zodat we hem alsnog kunnen roepen als we in de stad zijn.' Legde Dylan uit.
'Slim bedacht D, wat is het geworden?' Vroeg ik nieuwsgierig.
'Ishido Shuuji.'
'Coole naam.' Merkte Shiito op en ik knikte instemmend.
Gouenji keek me aan.
'Wat is er Gou...Ishido?' Vroeg ik.
'Zullen we niet eens gaan trainen?Als we ooit die aliens willen verslaan.'
Ik knikte. 'We gebruiken het bos.'
'Hoezo het bos?Waarom niet gewoon op het strand ofzo?' Vroeg Shiito.
'In het bos is een andere dimensie.Je leert daar anders te voetballen.En gevarieerd trainen helpt altijd.' Legde ik uit.Zo gezegt zo gedaan.We trokken onze sport kleding aan.Behalve Gouenji want die had alleen een Raimon voetbal uniform en trainingspak.We liepen het bos in.We splitsten op zodat ieder op zijn eigen manier kon gaan trainen.Ik liep nog een stukje door.Opeens hoorde ik een groepje mensen lopen.Door de bomen door liepen vijf voetballers.Ze hadden een gek zwart pak aan.De voorste had een aanvoedersband om zijn arm.
'Desarm waar gaan we naartoe?' Vroeg een griet.
'Ik heb de perfecte plek gevonden om mijn nieuwe hissastu Gungnir te oefenen.' Antwoorde de voorste.
'Waar dan?' Vroeg en jongen met wit haar.
'Bij de eilanden Okinawa kanik rustig Gungnir in het water gebruiken.' De ogen van de aanvoerder knepen samen en schoten mijn kant uit.Ik liet me snel op de grond vallen achter een struik.De ogen van die jongen...nee het waren de aliens.Die kleding,dat uiterlijk.Wat zal ik doen?De groep liep door.Ik krabbelde overeind en liep achter ze aan.Een paar keer moest ik me snel verstoppen achter een boom.De jongen met het witte haar draaide zich om.Ik draaide snel achter de dichtstbijzijnste boom.Opeens stond de aanvoerder voor mijn neus.
'Wat...?!' Voordat ik verder iets kon zeggen duwde de alien me tegen de boom met zijn greep op mijn keel.
'Wie denk je wel niet dat je bent,zomaar Epsilon te achtervolgen he?We hadden je allang gemerkt dwerg.'
'Guhu..gu.' Ik kreeg amper lucht.De alien,Desarm,liet me los en ik viel voorover op de grond.Ik nam snel een hap lucht.
'DYLAN!' Schreeuwde ik.


Ik zou nooit die aliens alleen aankunnen.Desarm keek door het bos.
'Pfff zo te zien is het een vriend van niets die Dylan.Ik zie hem nergens.' Merkte Desarm grijnsend op en duwde me op de grond toen ik op probeerde te staan.
'Liggen!'
'Ik wil je niet ondermijnen maar Desarm,moeten we niet verder?' Stelde de meid voor.
'SCUMBAG!' Bruld Dylans stem.Hij sprong uit het niets in Desarms nek en trok hem bij mij vandaan.
'Jij!' Desarm slingerde Dylan van zijn rug af.
'Gaan we nu?' Vroeg de wit harige alien en wilde weglopen maar zijn weg werd geblokkeerd.


'Ishido?' Merkte Dylan verbaast op.
'Waar dacht jij heen te gaan?' Vroeg Gouenji aan de Epsilon speeler.Het meisje keek schichtig om haar heen net als de andere twee spelers.
'Ik heb hier geen zin in.' Zei ze en wilde weglopen maar iemand rende vanuit het bos voor haar.


'Dacht het niet.' Zei een grijnsende Shiito.Desarm keek van Dylan naar Gouenji en Shiito.Zijn blik werd steeds bozer.Zijn ogen werden rood.Ik stond achter hem op.


'This is my team.' Zei ik.Terwijl Desarm zich omdraaide en naar mij keek.Ik deed een stap dichter naar hem toe wat hem verraste.
'Wat dacht je van een match?' Vroeg ik.
'Echt niet,daar hebben we geen tijd voor!' Riep de wit harige alien.
'Kop dicht.Ik wil tegen ze spelen.' Zei Desarm.
'Maar captain!' Riep de alien die nog steeds niets had gezegt.
'Kom.' Zei Desarm en leidde ons naar een open plek.Desarm ging in het doel staan en de andere in het veld.Wacht dat is vijf tegen vier.Dammit!We zijn maar met vier!
Ik keek om me heen alsof er dan uit het niets een speler zou verschijnen,natuurlijk niet.
'Who's that?' Fluisterde Dylan in mijn oor en knikte richting het bos.Ik keek.Er stond een jongen van onze leeftijd,blauw haar en een bril.He wacht eens even,dat is de jongen die in de trein me had aangetikt.Ik rende naar hem toe.
'He wat ga je doen?!' Brulde een van de Epsilon spelers wat ik negeerde.
'Hebben jullie nog een speler nodig?' Vroeg hij meteen.Ik knikte.
'Als je zou kunnen,heel graag.' Antwoorde ik.Hij knikte.
'Ik ben Otomaru Gakuya een middenvelder van Oumihara.' Vertelde hij me terwijl we het veld weer opliepen.
'Mark-kun wie is dat?' Vroeg Shiito.
'Jongens dit is Otomaru Gakuya.' Zei ik en draaide me naar Otomaru.
'Dit zijn Chaki Shiito,Ishido Shuuji,Dylan Keith en ik ben Mark Kruger.' Stelde ik ons voor.
'Dus wie is onze keeper?' Vroeg Otomaru.Ik krabte op mijn hoofd.
'Tja we hebben geen keeper.Ik ben middenvelder met Shiito-kun,die overigens ook in de verdediging kan,en Ishido en Dylan zijn aanvallers.' Antwoorde ik.
'Mark.' Zei Dylan en ik keek hem aan.
'Als je wilt kan ik wel weer in het doel staan.' Stelde Dylan voor.
'Maar dit is tegen aliens Dylan!' Riep ik.
'Weet ik en ik weet ook dat ik hun schoten niet kan stoppen maar beter dat er iemand in staat dan helemaal niemand,toch?'
'...Oke.Dit is wat we doen.' Zei ik.
'Dylan is keeper,verdediger is Shiito-kun,middenvelders Otomaru-san en ik,aanvallers Ishido.Ishido,Shiito wij,Otomaru-san en ik,vallen jullie bij oke?'
'Hai!' Riepen ze allemaal en we gingen naar onze plek.Desarm stond in hun doel.De jongen met het witte haar stond tegenover mijn en Gouenji aangezien wij de aftrap deden.
'Let's go.' Zei ik en Gouenji knikte.Ik tikte de bal naar hem en we rende naar voren niet wetende in wat voor een ravage deze match zou aflopen.

Otomaru is deze gast weten jullie nog wel?


Alles zelf getekend:)
ps ik weet niet meer of het ook in de anime was maar het was zeker in de game.dan zijn er bij oumihara allemaal draaikolken wat komt omdat desarm daar gungnir oefent dus daar heb ik op ingespeelt(krul)

Reageer (4)

  • KorraBlaze0

    Leuk

    9 jaar geleden
  • KidouYuuto

    die namen zijn verselijk

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    oke haha
    hey, die is die jongen van de beatsxD
    dooor

    1 decennium geleden
  • Amami

    Omg, die namen, vreselijk. Ik bedoel, ik weet dat Gabriel en jongensnaam is van een een of andere engel van de bijbel, maar ik vind het meer klinken als een meisjes naam. No way, misschien maken ze van Kirino een meisje -faints-
    Het is echt te hopen dat dit niet echte namen zijn, want ik zou bijna een 3ds aanschaffen om het go spel te spelen, anders moet ik tegen slechte namen moeten aankijken...

    Genoeg gezeikt, veder^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen