Foto bij Negenennegentig

Ik ben er weer! Ik was van plan om dit voor het weekend af te hebben, maar door meer schoolwerk dan verwacht en een irritante verkoudheid met koppijn is dat niet gelukt. Sorry. ^^

Dan nog iets heel anders; ik heb net wat stukjes teruggevonden die ik ooit vooruit had geschreven en die ik eigenlijk erg leuk vond, maar die nooit een plaats hebben gekregen om verscheidene redenen. Eigenlijk vind ik dat erg zonde, dus ik zou ze alsnog kunnen activeren als 'verwijderde scènes' na het einde van het verhaal - als jullie dat willen, tenminste.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Phlegethon

    het einde is confusing, but Albus is a Gryffindor.
    And I do ship Elmes

    8 jaar geleden
  • Felonys

    jee!! eindelijk zien ze elkaar weer en hebbejn ze het goed gemaakt! en eindelijk komt de kus weer!(H)(lol)

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Oh.My.Malfoy. Eindelijk! Eindelijk eindelijk eindelijk! :'D Verder komt er niet veel uit mijn blije brein. Al vind ik het wel jammer voor Adam, ik had zo gehoopt dat hij en James iets zouden krijgen. ;o Nu moet ik al weer beginnen rondspeuren naar nieuwe mogelijke partners voor hem! (Buiten als die jongen van de bioscoop echt een blijven blijkt te zijn, natuurlijk.)
    Oh en ook één voor Lily! Hm.. Daar denk ik nog even over na.
    Wat lees ik daar in je inleiding? Verwijderde scènes? Extra hoofdstukken? Waarom vraag je dat überhaupt? Jaaaaaaa!

    1 decennium geleden
  • Gafford

    Woop woop!

    Oja, kom maar op met die verwijderde scènes (;

    1 decennium geleden
  • Jozan

    aah! hier word ik zoo blij van (: en jaaaaaaaa deleted scenes!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen