Tweeënnegentig
School is nu ook voor mij weer officieel begonnen. Dat is voor jullie waarschijnlijk goed nieuws, omdat ik regelmatiger schrijf dan in de vakantie, maar ik ben er niet heel blij mee. x')
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
*ademt diep in* IkweetwaaromJameseenbriefwiltschrijvenenikweetookaanwie - *ademt weer uit*. Zo. Dat is eruit. Oké, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat ik het weet en dat is voldoende voor mij. ^^
1 decennium geleden"Jij bent degene die met je tong in zijn mond zat." Ergens heb ik het gevoel dat James op een subtiele wijze duidelijk probeert te maken dat Albus het waarschijnlijk beter zou moeten weten dan hijzelf, aangezien hij een relatie met Scorpius heeft gehad. Ik ben de nieuwe Sherlock.
In ieder geval; jij moet gauw verder. That's all.
ooeeeeehwww,
1 decennium geledenen toen schreef Scorpius dat het hem verschrikkelijk speet en dan spreken ze af, zoenen ze en dan leven ze lang en gelukkig!
snel verder!
Eigenlijk wil ik een leuke lange reactie schrijven, maar ik ben gewoon te nieuwsgierig naar de brief en kan alleen maar heel afgezaagd en saai: 'Verdeeeeeeer' roepen. En ook nog: 'Ik hou van je verhaal! Ga zo door!'
1 decennium geleden