Foto bij 76. | Thanks Bill! You're The Best!

Omdat ik opeens eens ingeving had :P
Beautiful tong Tom xD

Ik wordt wakker van gestommel op de gang. ’Eline, wakker worden ik heb iets voor je.’ Ik zie Say hyper in mijn deuropening staan. Ik kijk op de klok en zie dat het nog maar 9 uur is. ’Jeetje, Say laat me slapen.’ Ik trek mijn deken over mijn hoofd en probeer weer te gaan slapen. Ik voel dat Say op mijn bed komt zitten. ’Ik zei, laat me slapen!’ Ik hoor Say grinniken. ’En ik zei, opstaan! Ik heb iets voor je.’ Say haalt het deken van mijn hoofd af en staat weer op. Ze loopt naar mijnbureau, pakt er iets van af en loopt dan weer terug. Ze legt twee dozen op mijn bed. ’Maak open!’ Ik volg Say haar ‘bevel’ en open de dozen. Ik kijk van de dozen naar Say en sla mijn hand voor mijn mond. ’Say! Hoe kom je hier aan?’ Say kijkt me grijnzend aan. ’Pas nou maar gewoon.’

[Tom pov] [De avond daarvoor]

Ik parkeer mijn auto op de oprit en stap uit. Ik loop naar de deur en doe die open. ’Ben thuis!’ Ik hang mijn jas op de kapstok en wacht tot Bill antwoord geeft. Ik loop naar de woonkamer en kijk uit het raam. Zijn auto staat niet op de oprit, dan is hij vast nog bij Elle. Ik plof op de bank en kijk voor me uit. Als die dombo van een broer nou Elle niet mee uit had gevraagd en zij niet bij Eline langs kwam had ik Eline gezoend! Ik zit al een tijdje te denken aan Eline tot mijn maag begint te knorren. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik pak een pizza uit de vriezer en zet de oven aan. Als de oven opgewarmd is doe ik mijn pizza er in. ’Ben thuis!’ Bill komt helemaal blij de keuken binnenlopen. ’Wil je voor mij ook een pizza er in doen?’ Ik knik.’Waar kom jij vandaan’ Ik pak nog een pizza, doe die ook in de oven en stel dan de tijd in. ’Ik was nog even bij Elle. Heb jij morgen wat te doen?’ Ik op de stoel aan tafel zitten en haal mijn schouders op. ’Ik denk dat ik Eline zo bel om te vragen of ze iets te doen heeft.’ Bill kijkt me verschikt aan. ’Lijkt me geen goed plan!’ Ik kijk Bill verbaast aan. ’Hoezo niet?’ Bill zucht. ’Omdat we een verassing voor jou hebben.’ ’Wat dan?’ Ik kijk Bill met puppy oogjes aan. Bill doet zijn ogen dicht. ’Tom dat is niet eerlijk!’ Bill doet een oog open en gelijk ook werd dicht. ’Aaahhh Toeee! Ik wil het weten!’ Bill schud hevig zijn hoofd. ’Anders is het geen verassing meer!’ De wekker van de oven gaat af. Ik haal de pizza’s er uit en leg ze op een bord. Ik geef een bord aan Bill, pak het mes en ga zitten. Ik snij mijn pizza en begin te eten. Ik kijk Bill nog steeds lief aan. ’Jeetje! Hoe kon jij zoiets geheim houden?’ Ik kijk hem verbaast aan. ’Hoe kon ik wat geheim houden?’Bill zucht. ’Die date voor Elle en mij!’ k haal mijn schouders op. ’Kan jij het niet geheim houden dan?’ Bill schud zijn hoofd. ’Dus mijn verassing jullie date!?’ Bill kijkt me verschrikt aan. ’Ja dus, in mijn eentje?’ ’Nee natuurlijk niet!’ Ik kijk Bill onderzoekend aan. ’Met Eline slimbo! En asjeblief doe alsof je het niet weet, ik heb tegen Say en Elle gezegd dat ik mijn mond zou houden!’ Wat hij voor de rest allemaal brabbelt versta ik niet meer. Het enige waar ik nu aan kan denken is morgen, de date met Eline. De perfecte date met Eline. Eindelijk alleen met haar zijn zonder dat we gestoord worden. Ik eet mijn laatste stukje pizza op, zet mijn bord in de vaatwasser en omhels Bill. ’Dankje broer! Ik weet precies wat ik ga doen!’ Ik loop al huppelend naar boven en kleed me om. Ik ga in bed liggen en denk nog eens na over mijn plan.

[volgende dag, de dag van de date]

Reageer (8)

  • XmiekjeX

    Date! Date! Date! Date! Date! Date! Date! Date! Date!

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Sorryy dat ik like heel lang niet heb gereageerd
    Ik weet het, het is gemeen en je verdiende het niet
    Maar eigenlijk lees ik ze ook nu pas [a]
    Maar ik volg het nog steeds ja ja
    First of al
    VERVLOEK DIE BILL EN ELLE DIE ZONODIG AL UIT MOESTEN GAAN
    en als tweede
    HIEP HIEP HOERA VOOR BILL EN ELLE DIE ZONODIG AL UIT MOESTEN GAAN
    Want nu gaan Eline en Tom op die date
    Al weet Eline dat nog neit
    En Tom hoorde het niet te weten maar Bill kon zijn mond natuurlijk weer niet houden
    Ach ja, geheimen bewaren is niet voor iedereen goed weggelegd
    Noujaa je moet weer snel verder gaan jij!!
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Kon bill zn mond weer niet houden ja :O :p
    en nu wil ik snel de volgnde want ooh ik ben zo benieuwd naar die date :O !!

    :D <3

    1 decennium geleden
  • Sensitive

    snel verder! wil Tom's idee weten :P

    xx <33

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Tom en huppelen? x]
    Omygod x]
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen