Foto bij Geheimzinnig papiertje

Louis hield mijn hand vast. Ik probeerde me recht te zetten maar het lukte niet, ik had ongeloofelijk veel pijn aan mijn hoofd.
'Je bent flauw gevallen en met je hoofd tegen een kast gebotst.' zei hij terwijl hij door mijn haren wreef.
De andere jongens kwamen ook binnen.
'Hoe gaat het met je?' vroeg Niall terwijl hij naast me kwam zitten.
'Goed alleen nog een beetje hoofdpijn.' antwoorde ik zacht.
Ook Zayn, Liam en Harry kwamen rond me staan.
Ik begon te lachen...
'Waarom lach je?' vroeg Liam.
'Ik kan het gewoon nog altijd niet geloven.' zei ik
'Wat?' vroeg Harry
'Dat ik met jullie alle 5 persoonlijk overeen kom, en jullie hier nu rond mijn bed staan.' zei ik lachend.
Harry kwam naar me en kneep me hard in mijn arm.
'Auw!' riep ik.
'Waarom doe je dat nu weer Harry?' vroeg Louis een beetje boos.
'Zodat ze ziet dat ze niet droomt en we wel degelijk rond haar bed staan.' zei hij lachend.
En we begonnen opnieuw allemaal te lachen. Niall keek naar zijn horloge.
'Het is 4 uur jongens, we vertrekken morgen naar België en moeten nog alles klaar maken.' zei Niall droevig.
'Jammer, ik vertrek vanmiddag naar België.' zei ik.
Louis en Niall stelden hun recht, ze gaven me alle 5 een kus. Voordat ze vertrokken duwde Niall nog een papiertje in mijn handen, lachte en liep toen ook mijn kamer uit.
Toen ik de voordeur hoorde dicht gaan, opende ik het papiertje en las het luidop voor...

Reageer (4)

  • Nisssie

    Dankzij Linzy lees ik je verhaal! Ze maakte reclame. Doet ze nou nooit voor mij... moeten we t tog eens over hebben... xD nee hoor. Ik maak wel altijd lief reclame (niet dat mensen daar iets mee doen geloof ik maar ja...

    xxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    IK WIST HET HAHAH JAJA IK WIST HET!!!
    en graag gedaan meid hij is fantashtish super duper goed! ik ga reclame maken in mijn volgende stukje! oeh en nu gaan hun nummers op dat papietke staan wedden? :D
    snel verder pe-lease :D
    xx

    1 decennium geleden
  • Jessica1D

    Ramgirl: Dankje het doet me echt een plezier want van mezelf vind ik dus helemaal niet dak ik zo goede fantasie heb om zoiets te doen en ik vind het echt leuk als je dan positieve commentaar hoor! <3 hihi Ik zal messchien vanavond het vervolg zetten maar morgen en vrijdag komt er een vriendin dus zal ik wrs niet schrijven of op de computer gaan maar dan krijgen jullie dit weekend extra veel!
    Linzy als je dit leest nog eens bedankt om me toch aan te zetten om het te proberen <3<3<3

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    geweldig gewoon jessica,
    ik heb het ook al op fb gezet
    maar dan nog ik kan gewoon ni stoppen me te zeggen dat dit verhaal goed is.
    ik wil weten wat er in dat briefje staat, hihi xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen