037
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
dit kan naar een vriendschap gaan maar daar is tom te onvoorspelbaar voor daarmee bedoel ik dat je nooit weet hoe hij reageert
1 decennium geledenTom heeft zo zijn arrogant kantje, maar nu.. Nu komt zijn lief kantje op (: Waarom vertel hij niet direct de waarheid tegen haar? Waarom hij zo doet. Alsjeblieft Tom, doe normaal! (Leef mij in, in jou verhaal (: )
1 decennium geledenHet is prachtig geschreven!
I love it!
verder! x
Snel verder(H)
1 decennium geledenze zijn echt lief samen (l)
1 decennium geledenheel snel verder!
Xx
Terwijl ik lees kan ik het niet laten opmerkingen te geven en al te reageren. Ergens is het goed dat ze bij het begint begint, zo met neutrale verhalen. Het komt in ieder geval beter over dan dat ze direct vraagt 'waarom liet je me zo achter na de seks?' of 'waarom behandel je me als vuil?' (Ik typjt veul.. ik ben m'n toetsenbord van m'n laptop niet meer gewoon -.-' en veul deed me denken aan veulen.. gosh. Ik zwijg en lees verder.)
1 decennium geledenOf misschien ook niet. Nu heb ik pas m'n laptop terug en voert ie updates uit en weigert ie terug omhoog te scrollen *zucht*
Tom heeft ergens wel een punt. Ze had hem kunnen negeren. Zij is ingegaan op die sms. Gewoon omdat ze hem zo arrogant vond en in de val liep. Ze wilde hem op zijn plaats gaan zetten, maar in feite dwong Tom haar niet. Hij had haar enkel uitgedaagt, op zitten vitten. Tom weet eigenlijk best wat voor een spelletje hij daar gespeeld heeft.
En dit deeltje eindigt schattig. Dit deeltje toch. Voorlopig..
*addicted*