Foto bij Niall

Toen ze allemaal binnen waren gingen ze allemaal dansen behalve Niall die ging als eerste naar de tafel met de hapjes en de drankjes.
Ik begon te lachen toen ik plots een hand op mijn schouder voelde...
Ik draaide me om en zag Niall.
'Hey, Heb je nog wat van die amandel-caramel bonbons?' vroeg hij met mega schattige puppy oogjes.
'Tuurlijk, kom maar mee naar de keuken.' antwoorde ik vriendelijk.
In de keuken pakte ik wat van de bonbons gaf ze aan Niall en zette me naast hem.
'Ben jij ook van Londen?' Vroeg hij
'Nee van België, maar kom hier wel veel bij mijn nicht.' Zei ik.
'Oh België overmorgen vertrekken we naar daar en geven er 2 concerten.' Riep hij boven de muziek uit.
'Weet ik, ik en 5 andere hebben tickets op de eerste rij. Ik kijk er zo naar uit, jullie zingen Fantastisch!' Zei ik heel blij!
'Dankjewel' Zei Niall lachend. 'Maar we kennen je nu toch persoonlijk, wacht ik ben zo dadelijk terug en hij rende de keuken uit.
'Wat ga je doen?' Probeerde ik hem nog na te roepen, maar hij hoorde het niet meer.
Toen Niall eventjes later terug kwam.
Verschoot ik me een ongeluk...

Reageer (6)

  • Jessica1D

    Dat zeggen ze in België Nisssie je een ongeluk verschieten

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    je een ongeluk schrikken ken ik... maar je verschoot je een ongeluk. WHAT THE FACK IS DAT???


    xxx

    1 decennium geleden
  • Jessica1D

    Ramgirl; dankje <3<3

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    Echt geweldig, ik wil ook gerust mee hoor, ik wil Louis Date hihi. ma echt goed verhaal xxxx(H)(K)(H)(K)(H)(K)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • Jessica1D

    Linzy; haha, geeft niet, de rest zal voor morgen zijn. <3<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen