036
Een nieuw deeltje, zoals ik jullie had beloofd!!! Het is maar kort, maar ik beloof dat het vervolg morgen geplaatst zal worden!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
snell verderr pleasee
1 decennium geledenSnel verder
1 decennium geledenHet is simpel. Echt doodeenvoudig. Plus Tom ligt daar nog half in een roes. En toch is de sfeer die ik doorkrijg romantisch. Tom was niet dronken, maar wel aangeschoten. Hij had denk ik nog wel besef genoeg van de wereld. Alleen lijkt het alsof hij nu eerst praat en pas daarna beseft wat hij gezegd heeft, in plaats van dat hij eerst gaat nadenken en dan pas besluit om het niet te zeggen en grof te wezen in de plaats.
1 decennium geledenDat klonk vast raar, maar ik vat het zo op. Door deze toestand van 'ijlen' vloeit het uit hem - dat klinkt ook raar |: - maar you know what I mean. De woorden verlaten zijn mond zonder dat ze wel duizend keer beredeneerd en afgewogen zijn. En voor het eerst klinken ze eerlijk en oprecht.
Het lijkt de kant op te gaan van een echt gesprek. Hoewel ik hoop dat, wanneer de nachtrust hem terug energie gegeven heeft, dat niet verdwijnt. Ik vrees ervoor. De eerlijkheid zal met de opkomst van de zon weer verdwijnen.
EN IK WIL MEER WANT DIT DEEL WAS TE KORT :'D
Weer zo mooi geschreven.
1 decennium geledenIk vind het zo romantisch, laat ze hopelijk nu eens deftig praten. Laat Tom nu eindelijk zijn gevoelens zien? I hope so!
snel veder gaan
1 decennium geleden