Foto bij 140. || Rainbows || 16 +

JUP dat was de stoepkrijt tekening ja ;)
bedankt voor de lieve reacties (H)

"Niall, je vraagt mij, serieus om standje 69 te doen, en je bent bang voor een 'nee'?" vroeg Justin ongelovig en grinnikte even. Ik knikte. "Je leek niet echt enthousiast." bekende ik. Hij trok verbaasd zijn wenkbrauwen op. "Ik was geïrriteerd omdat je je hand weghaalde..." zei hij zachtjes. Ik klaarde meteen op en keek hem vrolijk aan. "Natuurlijk word je daar geïrriteerd van, maar standje 69 is toch veel opwindender?" zei ik op een geheimzinnig toontje en drukte een kusje op zijn mondhoek. "Oh mijn god Niall stop daarmee!" kreunde Justin en nam mijn gezicht tussen duim en wijsvinger en kuste me. Zijn lippen openden zich uitnodigend en ik nam gulzig de uitnodiging aan. Als er nu iemand binnen zou komen... Dan hadden we een groot-groot probleem. Maar daar wou ik nu even niet aan denken.
Onze tongen vochten om dominantie en ik denk dat we die nog zouden winnen ook. Justin verbrak de zoen en gaf me een kus op mijn voorhoofd voor hij andersom ging liggen. Ik grijnsde breed, maar mijn gezicht verstijfde van genot toen Justin's lippen zich om mijn erectie sloten. Ik ging dood. Nou, nee, niet echt... Maar toch.
Terwijl ik trilde licht toen ik Justin's stijve vastnam en mijn lippen dichterbij bracht. Ik nam zijn lengte in mijn mond en zoog er zachtjes aan. Omg, dit had er vast zo debiel uitgezien, maar het was wel meer dan zalig. De bedenker van standje 69 was vast een mega-genie-sex-verslaafde. Het was multifunctioneel en again; zalig. Ik kreunde lichtjes toen Justin's tong, over mijn eikel streek. Ik zat gewoon doodleuk de voordelen van een standje te bespreken in mijn hoofd terwijl ik Justin pijpte, en hij mij pijpte. Als je nog niet wist dat ik gestoord was, weet je dat nu.

Reageer (9)

  • lilarrzaill

    weet je dat die stoepkrijt tekening AWESOME is!! echt ik ben een ramp met stoepkrijt, vroeger al en nu nog steeds, dus respect man! Je moet het me leren :P

    Ik zit hier ook doodleuk over jouw tekening te praten:P maar weet je, hoe awkward jij het vind om te schrijven, zo awkward vind ik het om te reageren ;) Ik bedoel wat moet je op zoiets reageren.. Ik heb het tenslotte gelezen en duhu ik heb er ook van genoten :P (kijk dat bedoel ik dat klinkt al zo fout als je over dit stukje het gaat hebben ;)).
    Oké nee ik houd het gewoon hier bij, ga maar weer snel verder :)

    1 decennium geleden
  • BrokenCircle

    Wauw... 69 69 69 UHUM
    *probeert weer helder na te denken zonder het beeld van Jussie en Nialler te zien*
    UHUM

    1 decennium geleden
  • KIMJIWON

    Okay. Omg.. ABSNJSNDK

    THE SEXUAL FRUSTRATIONS OMG ME WANTS MORE.


    Xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • lalalia

    oooeeeeee me likey!!! Haha wij pervs (A) x

    1 decennium geleden
  • xSinaasappel

    Beste ever ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen