Foto bij 056

POV Alice

Zacht begon ik te lachen toen ik Andy hoorde schreeuwen. Ik had al haar schoenen, natuurlijk zonder hak, op mijn kamer gelegd. Ik hoorde hoe ze de hakken aantrok en naar beneden liep. 'Dat ziet er goed uit.' zei ik en het zag er ook echt goed uit. 'Ja?' vroeg ze onzeker en draaide een rondje. Ik knikte enthousiast en gaf haar een knuffel. 'Nu ben je even lang als ik!' riep ik en draaide ook een rondje. Ze begon zacht te lachen en liep weer naar boven toe. Meteen daarna ging de deur open en kwam Jacob naar binnen. 'Goedemorgen hondje.' zei ik. 'En puppy.' zei ik tegen Seth die hem achterna kwam. 'Ik ben geen puppy Alice.' verdedigde hij zich. 'Is Bella oké?' vroeg Paul en Embry begon er ook weer doorheen te lullen. 'Alice!' riep Andy en ik hoorde haar moeilijk rondlopen. 'Mijn voeten doen pijn!' Ik begon te lachen. 'Dat kan niet!' riep ik terug. 'Shit. Het was te proberen.' mompelde ze en liep naar beneden toe. 'Hai.' zei ze tegen Jake en liep de keuken in. Daar gaf ze een gil en liep weer terug. 'Wacht. Wat doe jij nou weer hier? Nog meer hond vriendjes?' vroeg ze en keek hem boos aan. 'Ja leuke muziek mevrouwtje ik ben alles.' zei Jake terug. Ik snapte het niet meer. 'Pardon?' zei Andy en zette een stap in zijn richting. 'Hot.' zei Paul zachtjes tegen Embry die hem terugporde en een raar geluidje maakte. 'Moeilijk hè?' vroeg Andy en richtte zich naar Paul en Embry. 'Wat?' vroegen ze tegelijk en in de war. 'Normaal doen.' zei Andy droog en keek daarna weer naar Jake. 'Oe dissssss.' zei Seth en dook naar beneden toe toen Embry uithaalde. 'JAKE!' riep Bella en vloog hem om zijn hals. Hij gaf haar een kus op haar wang en keek toen met een vuile blik naar Edward. 'Dussssss.' zei Andy. 'Zijn jullie bevriend met honden?' vroeg ze en draaide zich om naar de rest van mijn familie die ondertussen achter ons kwamen staan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen