Foto bij 055

reacties??

Die avond ging ik op de bank zitten en moest meteen gapen. Beschaamd sloeg ik een hand voor mijn mond en grinnikte toen Bella ook moest gapen. 'Kom je moet naar bed.' zei Edward tegen haar. 'Maar...' Edward keek haar streng aan. 'Owkee.' zei ze en stak haar armen naar hem uit. Ik beet op mijn lip om mijn lach in te houden. Edward lachte en tilde haar op. Hij bracht haar naar boven en kwam niet meer terug. 'Ga jij ook naar bed?' vroeg Esmee aan mij toen ik voor de zoveelste keer moest gapen. Ik knikte en stak mijn armen uit naar haar. Ze grinnikte, stond op en tilde me op. 'Het werkt!' riep ik en meteen hoorde ik iedereen lachen. Esmee legde me in mijn bed neer en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ze wilde weglopen maar snel pakte ik haar pols beet. Ze keek me vragend aan. 'Bedankt. Voor alles.' zei ik en glimlachte naar haar. 'Het is goed. We houden nu al van je.' zei ze en liep weg. Ik sloot mijn ogen en meteen viel ik in slaap.

Alice kwam me de volgende morgen wakker maken en duwde me meteen richting de douche. 'Je stinkt. Je kleren liggen klaar op je bed.' zei ze en knalde de deur dicht. Lachend ging ik onder de douche staan. Toen ik klaar was, droogde ik me af en trok mijn kleren aan. Ik zuchtte toen ik weer hakken klaar zag staan. Ik liep naar mijn kast toe en deed die open. 'WIE HEEFT ER AAN MIJN SCHOENEN GEZETEN?!!' schreeuwde ik naar beneden. 'Lekker dankje Andy nu is Bella ook meteen wakker.' riep Edward terug. 'SORRY BELLA!' 'MAAKT NIET UIT!' riep ze terug. Zo lekkere ochtend stem. 'HE DAT HOORDE IK!' riep Edward. Iritant joch. 'En dat ook!' Ik zuchtte diep en spitte mijn kast om. Oké Alice alleen voor vandaag heb je gewonnen. Ik zuchtte nog een keer en trok de hakken toch maar aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen