Foto bij hoofdstuk 4

de foto hier boven is de jurk die Mady voor de boete die is ooit van Mady's moeder geweest.

Het was bijna 1 uur over een uur begint de boete dus we moesten terug naar huis voor ons klaar te maken.
"We moeten gaan Gale we hadden Mevr Everdeen beloofd om op tijd thuis te zijn" zei ik.
We namen afscheid van Gale en liepen richting naar huis Mevr Everdeen stond al klaar en ze keek ons boos aan.
"Wel wel wel waar bleven jullie ik had half één gezegd of niet soms?" zei Mevr Everdeen.
"Het spijt ons Mam we waren de tijd vergeten mogen we ons nu wassen?" zei Katniss.
"Lieve hemel Mady wat heb jij gedaan met je ellebogen ze zien er niet uit" vroeg Mevr Everdeen.
"Ik heb twee konijnen gevangen en toen ik ze met hun nekvel had krabden ze mijn hele ellebogen open" zei ik
"Kom hier ik zal er wel een zalf op smeren en er een verband om doen en Katniss ga je maar wassen" zei Mevr Everdeen
Mevr Everdeen zetten me op een tafel en deed een speciale zalf op mijn ellebogen dat mijn wonden niet zouden ontsteken en deed twee verbanden om mijn armen een beetje dom met de dag van de boete wordt ik gewond.
"Mady doe je jurk van je moeder aan dan help ik je straks met je haren" zei Mevr Everdeen.
Ik knikte en ging naar de slaapkamer daar lag mijn ruk op bed die mijn moeder ooit heeft gedragen ik ben wel trots dat ik hem kan dragen ten eren voor mijn moeder. Ik liep de kamer uit en Prim was net klaar met haar haar en toen was ik aan de beurt ik deed gewoon twee ingevlochten vlechten. Katniss haren werden ook gedaan ze werden elk jaar altijd zo mooi gedaan.
Toen het geluid dat betekende dat we naar het marktplein moesten en dat The Hunger Games nu echt beginnen.

Reageer (2)

  • PippinToek

    haha dankje (: en zeker (:

    1 decennium geleden
  • Waterwork

    Snel verder love your story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen