Foto bij ``95``

‘bedankt Bobby’ zeg ik gelijk als ik de oude kever zie staan. Het was het meest lelijke ding dat ik ooit had gezien maar Bobby wilde er graag vanaf en Carly had vervoer nodig. Carly loopt op me af en omhelst me nog een keer. ‘hij is echt cute!’ zegt ze in de omhelzing. Ik grinnik terwijl ik haar los laat. ‘je weet het hé, als je me nodig hebt, bel me!’ ze knikt en stapt in. Ze toetert nog even en rijd dan weg. Sam staat nog steeds op dezelfde plek als waar Carly hem had achter gelaten na de zoen. Dean loopt op me af. ‘wist je dit?’ ik schud mijn hoofd en loop langs hem. ‘ik wist alleen dat ze op jongens zoals hij valt’ Bobby en ik lopen naar binnen. Dean geeft Sam een duw en dan volgen zij ons. ‘ik denk dat we genoeg informatie over deze wezens hebben. Kunnen we nu naar de stad gaan voor onderzoek?’ Bobby knikt en kijkt naar de jongens. ‘gaat het wel goed?’ Ik grinnik als ik Dean boos zie kijken terwijl Sam nog steeds verbaasd is. ‘ik denk dat ze zo wel weer de oude zijn’ grinnik ik. Bobby schudt zijn hoofd en begint zijn tas in te pakken. ‘is het goed, als ik met jou mee rij Bobby?’ even kijkt hij me aan. Dan knikt hij. ‘je wilt vast niet bij de jongens in de auto?’ ik knik met een glimlach, maar die verdwijnt al snel. ‘en ik wil met je praten’ we lopen samen naar de auto van bobby, die er bijna net zo erg uit ziet als mijn mustang. Ik gooi mijn tas op de achterbank en ga zitten. We wachten in de auto tot de jongens naar de Impala lopen en weg rijden.
‘dus waar wil je het over hebben?’ vraagt bobby als we al ruim 10 minuten in stilte hadden gereden. ‘mijn familie blijkt je te kennen, ze hadden een foto van je.’ Bobby knikt en verschuift een beetje. ‘Alexandra, je moet me niet verkeerd begrijpen of zo, maar ik ken je familie niet’ even krijg ik een lach op mijn gezicht. ‘jij kent hen misschien niet, maar zij kende jou wel. En ik vertrouw je’ mijn mobiel gaat af en ik kijk op het scherm. ‘wat is er Sam?’ vraag ik als ik het mobieltje op neem. Ik hoor Dean op de achtergrond. Hij is blijkbaar nog steeds boos dat Carly voor Sam had gekozen in plaats van hem. Even rol ik met mijn ogen en luister naar wat Sam te zeggen heeft. Hij vroeg of in een motel voor het stadje zouden logeren of een hotel in de stad. Even kijk ik naar Bobby. ‘in de stad of ervoor?’ Bobby denkt diep na. ‘in de stad’ nadat ik het tegen Sam heb gezegd hang ik op en rijden we in stilte verder.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen