Foto bij Epiloog [6]

Et FIN!
ja, c'est tout. wouw. veel fransen woorden.
en ik heb 50 stemmen! dankje Jolieke voor uw 50ste stem _O_
hier link naar Bloodlines, het vervolg hierop

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Incerto

    *zucht* ultra reactie voor u :Y)


    Ik werd wakker en was niet meer alleen in het pas aangeschafte 2persoons bed dat nog steeds nieuw rook.

    *snuif snuif* bleeeh, chivato heeft kaka in de broek gedaan. *rent weg*

    het was haast een standaard geworden dat we met te veel mensen in bed liggen hier.

    oh mij mij liggen we soms met het hele gezin in bed. (6 pesn.)

    eerst was het twee weerwolven in een éénpersoonsbed.

    beetje krapjes vind je niet?

    nu is het twee weerwolven en een pup in een tweepersoonsbed.

    *heeft medeleide met pup*

    Ik draaide mijn stijve lichaam om naar de twee jongens.

    gelukzak

    de kleinste van de twee, chivato, sliep niet. Hij lag bibberend tussen ons in met zijn kleine oogjes half geopend.

    arm kindje, zodadelijk heeft hij een longontsteking

    Ik pakte met mijn warme ogen het kleine ding voorzichtig vast en trok hem naar mij toe.

    Lieverd heb jij warme ogen? en hoe kan je dat kleine ding pakken met je ogen?

    Jacob kan er niet aan gewend raken dat sommige mensen niet op 43° c draaien.

    *kijkt naar embry* Oh hij is niet de enige hoor *embry kijkt fluitend weg*

    Ook toen ik zwanger was vergat hij het soms en gooide de dekens in de was zonder nieuwe te pakken.

    tulak man, weet je wel hoeveel eenden of ganzen voor die denkens geplukt worden? Dan kan je ze beter terug naar Ikea brengen

    Nu vergeet hij om chivato dekens te geven.

    oplossing: koop een babybed

    volgende keer gooit hij vast al billy's winterjassen weg. al denk ik dt dat niet snel gebeurt, Hij ruimt dekens op omdat ze in de weg liggen, maar billy's jassen hangen niet in de weg.

    corectie, hangen nog niet in de weg

    dus, alles wat in de buurt komt van huishoudelijke arbijd weigert Jacob om te doen.

    liefje, troost je dat doen alle mannen

    Chivato kroop kroop comfortabel tegen mij op en ging toen slapen.

    wat me opvald is dat alle mannen zich confortabel voelen bij jou

    kon hij niet zelf naar een van ons toe kruipen?

    gosh *slaat zichzelf op voorhoofd*

    het was raar. het kleine kind in mijn handen voelde raar aan, maar niet onvertrouwd. zijn kleine omvang, koel aanvoelende huid, bekende gezicht en gedrag.. het was gewoon raar eigenlijk.

    MAMA SÉ MAMA SA MAMA AKAMOEMA

    ik was altijd samen met jules stephenie aan het plagen toen ze klein was, ik was geen verzorgende grote zus of iets.


    zusje plagen is leuk hoor, *pakt drietand en begint zusjes te prikken*(duivel)

    ik had wel met glen als een kleine om gegaan, Het eerste kind van emily en sam.

    eerste pas, mensen, ik dacht sam fokt als een paard, die moeten toch wel meer kinderen hebben.

    ook had ik de laatste tijd wat omgegaan met Thomas. thomas was maar 6 maanden ouder dan Chivato, ze zouden vast bij elkaar in de klas komen.

    OxO ikke niet snappe *voelt zich dom*

    Thomas die was nog meer zijn vader dan glen was, dus dat beloofde wat. mochten mensen zich afvragen wat er zou gebeuren als Jacob en sam bij elkaar op school in de zelfde klas waren, dan komt hier het andwoord.
    Ik was nu de gene die niet kon slapen. mijn lichaam was stijf.

    moet een man normaal niet stijf zijn *voelt zich nog dommer

    Ik dacht even na wat er kon zijn, maar bedacht uiteindelijk de ideale oplossing.

    wow wacht even *leest terug* JIJ DACHT jongedame, j hebt me hel wat uit te leggen

    Niks is zo 'ontspannend' als even veranderen weer.

    ik denk dat jeiets moet doen aan de manier hoe je je zinnen opsteld ht is NIKS IS ZO ONTSPANNENS ALS WEER EVEN VERANDEREN

    Ik pakte fleece deken, vouwde hem een paar keer dubbel en legde hem over chivato neer. Ik drukte nog een nachtzoen op Jacob's wang en liep naar het raam toe. Ik zette hem open, Jacob zou er geen last van hebben en lag voor chivato, en Ging op de rand staan.

    Jump *vergeet dat ze in flat woont* breekt al haar botten en staat weer op

    zonder te twijfelen of ik het nog kon zette ik me af van het kozijn. Ik strekte me compleet uit en veranderde. de vacht die ik kreeg voelde weer fijn aan en het gevoel om te landen om 4 poten was onbeschrijvelijk fijn.
    Ik ging rennen.
    mijn leven leek perfecter dan ooit

    leek? oeioei xD



    xx

    1 decennium geleden
  • PersonalEvil

    just one word:


    WAUW!

    1 decennium geleden
  • MaagGezweer

    oehh hij is super<33!!
    ohh en ga je nu nog met deze door of moet ik verder bij die link die hiero boven staat??

    xx-me

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen