Foto bij 131. || Rainbows ||

Stuur allemaal je vragen voor een Q&A binnenkort!
morgen ochtend activeer ik mn hele vooraadje, binnenkort komt er een jiall porn eekhoorn.
ik heb een lading stoepkrijt gekocht :) maar op het huis mag niet.... :( dus k doe het op de stoep voor t huis x)
eeeeen... dat was t :)
(H)

"Dus dit gebeurd vaker?" haalde ik eruit op. "Ja, helaas wel. Waar woon je Niall?" Lissamary keek me via de achteruitkijkspiegel vriendelijk aan. Cat zakte verder onderuit in de zitting en zuchtte diep. Ik gaf Lissamary het adres en ze keerde meteen om, omdat ze de verkeerde kant op reed.
"Het was wel een avontuur..." mompelde ik na een tijdje. Cat keek me grijnzend aan. "Inderdaad... Hoe is het trouwens met je enkel?" Ohja, mijn enkel. Het is dat ze me eraan herinnerde, maar anders....
Door alle heisa was ik zo afgeleid dat ik de pijn in mijn enkel haast niet voelde als ik erop liep. Al het andere was even veel belangrijker. En de paniek leek de pijn te overschreden. Maar nu ik er weer aan dacht, en ik rustig en kalm was, begon het weer te bonken. "Wel okè..." zei ik en stroopte mijn broekspijpen iets op om te zien hoe erg het nou eigenlijk was. Het was dik en blauw, de rest van mijn voet zag gevaarlijk wit. Mijn andere been zat vol schrammen en beten van die hond van zo straks. "Niall, dat is niet zomaar verstuikt!" riep Cat geschrokken toen ze mijn enkel zag. "Mwa, gaat wel..." zei ik schouderophalend en keek er nog eens naar. Het zag er inderdaad niet gezond uit...
"Wat is er aan de hand?" vroeg Lissamary en keek nieuwsgierig onze kant op. Ondertussen bleef ze op de weg letten.
"Niall is uit een raam gevallen en heeft iets met zijn enkel. Hij is blauw en dik..." vertelde Cat. "Moeten we anders even langs het ziekenhuis? We komen er toch langs..." zei Liss op een bezorgde toon. Ik knikte. Misschien was dat maar beter. Je weet maar nooit.
Lol, ik liep al de hele avond op blote voeten. Dat zou ook een reden kunnen zijn van de kleur die mijn voeten waren.

Reageer (10)

  • KIMJIWON

    Hoe smaakt eenhoornpoep?
    X

    1 decennium geleden
  • BabyWhale

    ok, vragen bedenkten ...

    - geloof je ook dan eenhoorns echt bestaan? (I DO!)
    -hoe kom je eigenlijk op de naam 'heersbeestjes' ?
    - Houd je er van om tegn vreemde mensen te praten? (Zo ja, RESPECT.)
    -ooh , I'm out of fantasy.. dus ik vraag hoe het met je gaat , HOE GAAT 'IE ? Deze vraag is indd dom, maar uit beleefdheid beantwoord je hem ook ^^
    -vind je skittles ook zo lekker?;o
    - NIALL IS CUTE ! DON'T YOU THINK ?! WHEN I SEE A PICK I GO LIKE ; iehodhjeihg, zwijmel. ipeµhn, zwijmel. ;d

    JUP GEEN INSPIRATIE !

    VERDER ! JE STORY IS AWESOME !

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Houd je van pudding?
    Houd je van appels?
    Heb je ooit een modderman gemaakt en hem jik genoemd ?
    Vind je vissen ook zo nutteloos ik bedoel, rondjes zwemmen in een kom? ><
    lol ik zag sinterklaas op tv terwijl ik vragen bedacht hahaha
    Wat is je lievenlings regenboog kleur?
    Wat is je allergrootste wens?
    Wat is je lievelingsvoedsel?
    Vind je Niall ook zo cute? ;D
    Omg die gast is kaal dik en lelijk ;o
    Hmm ik heb geen inspi voor goede vragen dusseh
    Hooi?
    Xx"

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Questions ! :

    Als je een panda zou mogen zijn wat zou het eerste zijn wat je doet?
    Dinosaurus of Draak?
    Appeltjes of peertjes?
    Wat zou je liever hebben; kunnen vliegen of ontzichtbaar kunnen worden ?
    Hoe kom je op het idee van dit verhaal?
    Hou je van Harry Potter?
    Wat heb je gedaan vandaag behalve Q&A?
    Hou je van knuffels?
    Wat is je lievelingdier?
    Als je moest kiezen tussen een kaboutertje en een fee wat zou je kiezen?
    Vond je deze vragen een beetje leuk?


    ghehe genoeg vraagjes ^^

    1 decennium geleden
  • borah1999

    hmmmmm eens ff kijken wat zou ik vragen........

    stel je voor jij zit gezellig met wat vrienden enzo op een gezellig terasje, opeens zie je een paar schattige baby konijntjes naar je toe komen je wilt ze aaien maar dan krijgen ze laserogen en is de wereld in groot gevaar, jij en je vrienden moeten de wereld redden, de vraag is:
    hoe zou je dat doen?(onzin vraag i know maar had ik ff zin in XD)
    verder heb ik geen ideexD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen