Foto bij 049

Ik stoof naar boven stapte onder de douche. Mijn humeur kon niet meer stuk. Dit betekende dat ik ook weer kon huilen. Dat had ik toch wel gemist. Menselijke emoties hell yeah! Ik begon luid een liedje te zingen en hoorde Emmet weer lachen. Ik negeerde het en zong vrolijk verder. Snel droogde ik me af en liep met een handdoek om naar mijn kamer. Ik keek op mijn bed en zag een setje kleren liggen. Snel deed ik het aan maar verwisselde de hakken voor mijn zwarte vans. Ik deed snel mijn haar en make-up en liep naar beneden. 'Hello again.' zei ik en glimlachte naar iedereen. 'Wat heb je aan?' zei Alice en keek me vol ontzag aan. 'Dit lag op mijn bed.' zei ik niet begrijpend. 'Nee je schoenen!' gilde ze bijna. 'Ow je denkt toch niet dat ik op hakken ga lopen.' zei ik en keek haar raar aan. 'Ja dus wel.' 'Nee dus niet.' zei ik terug en pakte mijn tas. 'Let's go.' zei ik en stapte naar buiten. Alice trok me de zilveren volvo van Edward in en hij scheurde er meteen vandoor. 'We gaan Bella ophalen.' zei hij en stopte voor een schattig huisje. 'Goedemorgen.' zei ik opgewekt toen ze de auto instapte. 'Uh hoi?' zei ze aarzelend en gaf Edward een kusje. Hij reed er meteen weer vandoor en stopte voor de school. Ik sprong uit de auto en draaide een rondje. Iedereen keek op en begon te wijzen. 'Is dat de nieuwe Cullen?' vroegen ze allemaal aan elkaar en trokken rare gezichten. Ik begon te lachen en Alice ook. 'Zijn jullie hier popi ofzo?' vroeg ik en liep met haar de school in. 'Hallo.' zei ik bij de receptie. 'Ik ben hier nieuw.' 'Ja je bent Andy Cullen. Hier zijn je boeken en kluisnummer en plattegrond. Veel plezier!' zei ze met een nepglimlach. Ik boog voorover en duwde haar mondhoeken verder naar boven. 'Zo.' zei ik. 'Fijne dag nog!' riep ik en liep naar mijn kluisje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen