Foto bij Chat 1 ~ Grace Jackson

De eerste hoofdstukken zijn toch altijd slecht? :$

'Grace geef me je telefoon.'commandeerde Noëlle.'Ik wil eerst weten waarom.''Zodat ik de die app kan installeren.' Voordat ik kon reageren op haar had ze mijn telefoon al uit mijn handen gepakt.'Hé, wil je hem alsjeblieft terug geven? Ik wil niet chatten met mensen die ik niet ken.' Boos keek ik haar aan. Ze trok zich er niks van aan en ging gewoon verder waar ze mee bezig was. Ik probeerde het niet terug te pakken, want Noëlle is tien keer zo sterk als ik en daardoor maak ik geen schijn van kans tegen haar.'Zo klaar. Ik heb al een account voor je gemaakt. Je gebruikers naam is GraceJ. En nu ga jij een chat beginnen waar ik bij ben zodat ik kan zien dat jij je aan je belofte houdt.' Met een zucht pak ik mijn telefoon en druk op "Start Chatting". Ik werd verbonden met een één of andere Reno12345.'Waar wacht je nog op? Zeg iets tegen hem.'

Reno12345: Hi, Darling.
GraceJ: Hi...
Reno12345: Send me a picture of you.
Reno12345: A sexy one.


'Ik zei je toch! Het zijn alleen maar jongetjes met te veel hormonen.' zeg ik boos tegen haar. 'oké, over deze heb je gelijk. Maar niet iedereen is zo. Disconnect deze chat en probeer het nog één keer voor mij, alsjeblieft?' 'Hmm, maar hierna ben ik er echt klaar mee.' Ik druk op disconnect en daarna op Start Chatting.

Leprechaun: Hello
GraceJ: Hello, where are you from?
Leprechaun: Ireland, you?
GraceJ: The Netherlands. So, how are you and what's your age?
Leprechaun: Nice :). I'm fine thank you and i'm 18. You?
GraceJ: i'm 18 too :).
Leprechaun: So...
GraceJ: So...
Leprechaun: What is your reason to do this?
GraceJ: My friend made me do it. You?
Leprechaun: Same here. Why did your friend made you do it?
GraceJ: Because she think this maybe change my life and i don't want to do it so that's giving her more motivation. You?
Leprechaun: Hahaha nice friend. My friends think i will find my dream girl here. Don't think that is going to happen.
Leprechaun: I have to go now...
GraceJ: Will i ever speak to you again?
Leprechaun: Maybe, maybe not...
GraceJ: We are going to make a deal. We have to connect online with each other once a week. Deal?
Leprechaun: Deal. See you next week
Leprechaun has disconnected




Tips? Abo's? Kudo's? Reacties? Het mag allemaal :p

Reageer (1)

  • Salute

    Love it! <3
    Snel verder XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen