Foto bij 047

Ik schudde met mijn hoofd en stond weer op. 'Sorry.' zei ik en pakte mijn koffers weer. 'Ik zal je naar je kamer brengen.' zei Alice met haar twinkelende stem en liep voor me uit. Ze opende een deur en ik liep mijn kamer in. 'Wauw het is prachtig.' zei ik en liet me op het bed vallen. Alice knikte en kwam naast me liggen. 'Hey zijn hier leuke winkels?' vroeg ik en meteen sprong ze omhoog. Ze begon in haar handen te klappen en haar ogen begonnen nog meer als normaal te twinkelen. 'Een halfuurtje rijden maar. Zullen we overmorgen gaan shoppen?' vroeg ze en keek me hoopvol aan. Ik knikte en grinnikte. 'Maar ik moet eerst even jagen. Denk ik en liep naar mijn raam toe. 'Ik ga wel met je mee.' zei ze en meteen sprongen we uit het raam.
We liepen lachend weer terug het huis in wat helemaal leeg was. 'Het is niet helemaal leeg.' hoorde ik van boven komen. 'Kappen.' snauwde ik en ging de badkamer zoeken. 'Ik ga douchen.' zei ik en pakte een setje kleren. Ik liep naar de badkamer en deed hem op slot. Ik draaide de douche aan en trok mijn kleren uit. Snel douchte ik en droogte me weer af. Ik schoot in mijn kleren en liep weer terug naar mijn kamer. 'Je kledingstijl lijkt op die van Bella. Maar dan iets modieuzer.' zei Alice die op mijn bed zat. Ik grinnikte. 'Ow.' zei ik en begon met mijn tas uitpakken. 'Wil je me helpen?' vroeg ik en pakte een hele grote stapel foto's uit mijn tas. 'Yes sur. What's the problem.' zei ze wat een lachbui opleverde. 'Ik wil deze hele muur vol met deze foto's.' zei ik en toverde plakband te voorschijn. 'Okiedokie.' zei Alice en begon meteen hevig te plakken. Ik keek naar het eindresultaat en gaf Alice een knuffel. 'Wauw. Het is prachtig.' 'Ja hè.' zei Alice en liep mijn kamer weer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen