Foto bij 041

POV Andy

Ik grinnikte zachtjes toen Harry en Anne weer de kamer in kwamen lopen. Harry keek me aan en haalde verontschuldigend zijn schouders op. 'Het is al vijf uur. Zullen we je naar huis brengen?' vroeg Anne en had de autosleutels al in haar hand. 'Is goed.' zei ik en stond op. Ik gaf Lillian aan Gemma en gaf haar nog snel een aai over haar hoofdje. 'Aardig zijn tegen Harry en de rest hè?' zei ik en zwaaide nog even naar haar.
In de auto babbelde Anne aan één stuk door over Harry's jeugd waardoor ik vaak dubbel lag en Harry vaak beschaamd keek en een rood hoofd kreeg. We reden mijn straat in en meteen kreeg ik het gevoel dat er iets niet klopte. Harry merkte het, keek me vragend aan en pakte mijn hand beet. Mijn gevoel werd bevestigd toen we voor mijn huis stil stonden. 'Jane.' zei ik zacht en zag haar omkijken. 'Bedankt voor alles.' zei ik tegen Anne en zei haar gedag. 'Tot morgen op school.' zei ik tegen Harry en kreeg een kus op mijn wang. 'Wat is ze lief!' zei Anne en startte de auto. Ik grinnikte even maar mijn stemming verdween toen ik mijn vader voor de deur zag staan. 'Leuke vrouw die Anne.' zei hij en grijnsde. 'Als je het maar laat.' zei ik boos en gaf hem een stomp tegen zijn schouder aan. 'Andy.' zei Jane toen ik de kamer in kwam lopen. 'Ja hoi.' zei ik koel terug en gooide mijn koffer en tas op de bank. 'Wij moeten je van Aro iets komen zeggen. We hebben het er al met je vader over gehad en hij vond het goed.' zei Jane monotoon. Die kon ook nooit met een sprankje medeleven in haar stem praten of zo. Ik keek ze afwachtend aan maar ze zeiden niks. Ik draaide me om naar mijn vader maar die wat te druk bezig met zijn telefoon. 'Wat dan?' zei ik en keek Jane weer aan. 'We moeten je meenemen naar Volterra en je sluit je aan bij de Volturi.'

Reageer (1)

  • Oliveira

    OMG.. I fucking love this! Imma Twilight Lover yeah :D Volturi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen