Foto bij 038

POV Harry

zag net dat ik deze was vergeten
enjoy!

Mijn moeder keek bedenkelijk naar Andy en toen keek ze goedkeurend. Mijn adem stokte in mijn keel. Mijn moeder kon soms zo. Mijn gedachten werden onderbroken door Andy die een kneepje in mijn hand gaf. 'Blijven doorademen.' fluisterde ze en keek me grijnzend aan. 'Sorry.' zei ik terug en kneep zachtjes terug. Hoe hard ik ook kneep, ik deed haar toch geen zeer dus ik kon zo hard knijpen als ik kon. Maar ik kneep net zo hard als je bij een mens zou doen. 'En door wie wordt jij opgehaald?' vroeg mijn moeder en keek Andy vragend aan. 'Niemand. Ik ga zelf naar huis toe.' zei ze met een lichte trilling in haar stem. 'Nou als je wilt kun je wel even met ons mee.' zei mijn moeder terug en keek me aan ter bevestiging. 'En Harry's nichtje Lillian van een jaartje is er.' Andy maakte en klein sprongetje. 'Aaw. Wat schattig. Als het geen last is ga ik graag mee.' Ze keek me vragend aan. 'Van mij mag je altijd mee.' zei ik en gaf snel een kus op haar voorhoofd. 'Dan gaan we maar.' zei mijn moeder en draaide zich om. Snel liepen we achter haar aan en stapten de auto in. Gemma ging voorin zitten waardoor ik dicht tegen Andy aan kon zitten. 'Mijn moeder vindt je aardig en leuk.' zei ik zo zacht dat het niet verstaanbaar is voor een mens. Andy keek op met een grote glimlach en gaf me een kus op mijn wang. 'Klef klef klef.' mompelde Gemma waardoor Andy begon te lachen. 'Sorry.' zei ze en grinnikte nog na.
Toen we bij mijn huis aankwamen, stond de kleine Lillian al voor het raam. 'Ik laat je eerst mijn kamer zien en dan stel ik je voor aan Lillian.' zei ik tegen Andy en trok haar mee naar binnen. Ik groette mijn tante die op de bank zat en liep achter Andy aan naar boven. 'Die deur.' zei ik en snel deed Andy hem open. Ze liep meteen naar binnen en begon keihard te lachen. 'Shit. Die had ik weg moeten halen.' zei ik en griste snel een foto van de muur. Louis had een papiertje met: I'm super sexy. Op mijn buik geplakt en er een foto van gemaakt.

Reageer (1)

  • LALT

    go louis go!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen