Foto bij 037

'Dank je.' zei Harry en sloeg zijn armen om mijn middel heen. 'Graag gedaan.' zei ik vrolijk en glimlachte. Ik zuchtte toen Mvr. White ons riep dat we gingen. Ik pakte mijn koffer, tas en de spullen van Harry en liep ermee naar de kamer toe. 'Eindelijk.' zei Zayn en grijnsde. Hij liep op me af en gaf me een knuffel. 'Aaaw schoothondje.' zei ik plagerig en prikte hem in zijn zij. 'We gaan!' riep Mvr. White en loodste iedereen de deur uit.
In de bus ging Mai naast Niall zitten dus liet ik me naast Harry neerzakken. Iedereen was een beetje doodop en het zag er wel leuk uit. Harry moest gapen en sloeg zijn hand snel voor zijn mond. 'Waarom is iedereen zo moe?' vroeg ik en keek de bus nog een keer rond. 'Omdat jij iedereen hebt wakker liggen krijsen.' zei Harry en legde zijn hoofd op mijn schouder neer. Ik legde mijn hoofd op de zijne neer en zuchtte. 'Sorry.' zei ik zacht en sloot mijn ogen. 'Slaap je?' vroeg Harry na een tijdje zachtjes. 'Nee. Ik kan niet slapen. Vamp ding.' zei ik superzacht en haalde mijn hoofd van het zijne af. 'Ow.' zei hij en ik zag zijn ogen dichtvallen. 'Ga maar slapen.' zei ik en pakte zijn hand beet. 'Thanx.' zei Harry en zakte onderuit. Ik pakte mijn I-phone en zette mijn muziek op. De busreis was zo over en snel liepen Harry en ik de bus uit. Hij pakte mijn hand beet en zwaaide naar een vrouw. Vast zijn moeder. 'IS jou vader er niet?' vroeg hij en keek in het rond. 'Nee gelukkig niet.' zei ik en keek naar het meisje naast de vrouw. 'Oké. Hier ik wil je aan iemand voorstellen.' zei Harry en trok me mee naar de vrouw. 'Mam dit is Andy. Andy mijn moeder. En dit is mijn zus, Gemma.' Ik stak mijn hand uit en stelde me voor. 'Was het gezellig?' vroeg Gemma en keek grijnzend naar onze handen.

Reageer (1)

  • LALT

    Weet de rest van 1D al van Zayn?
    Ik weet het ik ben een zeurpiet!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen