Aan iedereen.
Dankjewel.
x
*edit.
Wow, niet verwacht dat dit in de top zou komen:o
Ik dacht gewoon omg ik wil dit op quizlet zetten xd.
Helaas, moet ik deze quiz binnen 48 uur omzetten in een verhaal, of een blog, omdat het geen 'echte' quiz is.
Dus als je dit nog eens wilt lezen, het staat binnen 2 dagen in een blog én verhaal.
wow dat klonk arrogant xd.
Dankjewel als je dit leest.
Vandaag, of eigenlijk vannacht heeft Zayn (Malik) zijn twitter verwijderd. Door alle haat die hij kreeg. Dat je iemand niet mag is oke, maar het gaat te ver om zo veel haat te sturen dat diegene zijn twitter verwijderd enzo. Ik denk dat het niet alleen kwam door de haat, maar ook door alle roddels. Het filmpje waar hij een meisje vraagt om over een half uur naar zijn kamer te komen, is blijkbaar een grap, terwijl dat toch een van de redenen was dat hij zijn twitter verwijderde. Kijk alsjeblieft na of iets waar is, voor je het op internet zet, dit is een van de gevolgen. En ik heb het nu niet alleen over Zayn, of One Direction. Want vele andere beroemde mensen krijgen zoveel haat. En waarom? Juist, geen reden. Je kunt wel zeggen, 'omdat ze niet kun(nen) zingen' of, 'omdat ze lelijk is/zijn', maar dat is jou mening, en dat mag wel, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar omdat je het geen goede muziek vind, of wat dan ook, betekent niet dat je iemand zomaar zoveel haar kunt sturen, dat gaat gewoon te ver. Ik vind JB ook eerlijk gezegt niets, maar ik stuur hem geen haat, omdat ik weet hoe veel pijn dat doet. Zeg alsjeblieft niet dat iemand zwak is als diegene zijn/haar twitter verwijderd, want wat zou jij doen als je zoveel haat kreeg? Ik vind persoonlijk, even weer over Zayn, een ding echt heel erg te ver gaan. Sommige mensen, als je twitter hebt denk ik dat je wel weet wie ik bedoel, geven Zayn de schuld van 9/11. Alleen omdat hij moslim is. Dit gaat te ver, omdat Zayn moslim is maakt dat hem toch geen slecht mens? Op 9/11 zijn er superveel mensen overleden, en om Zayn daar de schuld van te geven gaat te ver.
Sorry voor mijn gezeur, maar ik wou het even kwijt.
xxx
Reageer (46)
Omg! Wat erg!! Eigenlijk moeten we - als Directioners - moeten we iets maken voor hem vind ik. Een topic bijvoorbeeld met allelieve berichtjes - tekeningen enz. om te laten zien dat wij achter hem staan.
1 decennium geledenSommige mensen, als je twitter hebt denk ik dat je wel weet wie ik bedoel, geven Zayn de schuld van 9/11. Alleen omdat hij moslim is. Dit gaat te ver, omdat Zayn moslim is maakt dat hem toch geen slecht mens? Op 9/11 zijn er superveel mensen overleden, en om Zayn daar de schuld van te geven gaat te ver.
1 decennium geledenDit stukje raakte me heel erg. Een vriendin van mij komt uit Duitsland en toen ze zeven/acht jaar was, kwam ze naar Nederland. Ze is nu veertien, maar de jongens uit mijn oude klas beschuldigden haar er op haar 12e al van dat ze meedeed aan de tweede wereldoorlog en dat zij en haar moeder mensen hebben vermoord. Ze zei dat ze zich er niks van aantrok en dat het haar niet kon schelen, omdat zij en de mensen die om haar gaven, wisten dat dit niet waar was.
Maar ze heeft het er echt heel moeilijk mee gehad. Vooral omdat haar jeugd niet altijd even makkelijk was geweest.
Zayn verdient absoluut geen haat. Voor mij, een Proud Directioner, is er geen enkele reden te verzinnen om hem een haatbericht te sturen. Hij heeft niks fout gedaan; behalve misschien een paar dingen die ik niet weet te noemen. Maar iedereen maakt fouten, het is menselijk.
xx Proud Directioner
oke als je haat berichten stuurt ben je gewoon gek als je iets leuk vind laat het dan weten maar als je iets niet leuk vind hou het voor je zelf!!
1 decennium geledenik ben het er helemaal mee eens... en als je het op het laatst over plasticbieber hebt. ik kan dat kind echt NIET uit staan! ze moet haar bek eens houden! sorry liet me even gaan... maar super quizz en ik ben het er helemaal mee eens! het fandom gaat veel te ver. ben er echt niet trots op.
1 decennium geledenx
ik ben het er helemaal mee eens,
1 decennium geledenzelf heb ik nooit twitter gehad, en ik wil het niet omdat je gewoon veel haat kan krijgen én je kan er mensen met wat je twittert pijn doen, of je het nou weet of niet.
dat beroemde mensen er vooral last mee hebben is vooral denk ik omdat mensen willen dat ze er nog iets mee bereiken met die haat enzo, maar het enige wat je doet, is mensen pijn doen.
denken ze neit dat die beroemdheden het neit erg vinden ofzo?
ook "gewone" mensen hebben er last van. alleen is het minder "wereldweid" ofzo omdat niet iedereen van het bestaan van diegene afweet. maar het is voor iedereen even erg, alleen gaat iedereen er anders mee om.
vooral vind ik het erg als mensen vanwege hun "ras" worden gediscrimineerd. ik bedoel, ik ben nederlandse, maar zal ik alle buitenlanders daardoor haten? of alle mensen die marrokaans of turks zijn? nee, ik niet. ik mag iemand niet als diegene het er zelf naar maakt, niet zijn of haar cultuur en afkomst. want eerlijk, er zijn genoeg nederlanders die ik geen blik waardig gun, gewoon omdat ze niet normaal doen hoor.