Wil je dit alsjeblieft even lezen?
Dankjewel.
x

*edit.
Wow, niet verwacht dat dit in de top zou komen:o
Ik dacht gewoon omg ik wil dit op quizlet zetten xd.
Helaas, moet ik deze quiz binnen 48 uur omzetten in een verhaal, of een blog, omdat het geen 'echte' quiz is.
Dus als je dit nog eens wilt lezen, het staat binnen 2 dagen in een blog én verhaal.
wow dat klonk arrogant xd.

Dankjewel als je dit leest.
Vandaag, of eigenlijk vannacht heeft Zayn (Malik) zijn twitter verwijderd. Door alle haat die hij kreeg. Dat je iemand niet mag is oke, maar het gaat te ver om zo veel haat te sturen dat diegene zijn twitter verwijderd enzo. Ik denk dat het niet alleen kwam door de haat, maar ook door alle roddels. Het filmpje waar hij een meisje vraagt om over een half uur naar zijn kamer te komen, is blijkbaar een grap, terwijl dat toch een van de redenen was dat hij zijn twitter verwijderde. Kijk alsjeblieft na of iets waar is, voor je het op internet zet, dit is een van de gevolgen. En ik heb het nu niet alleen over Zayn, of One Direction. Want vele andere beroemde mensen krijgen zoveel haat. En waarom? Juist, geen reden. Je kunt wel zeggen, 'omdat ze niet kun(nen) zingen' of, 'omdat ze lelijk is/zijn', maar dat is jou mening, en dat mag wel, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar omdat je het geen goede muziek vind, of wat dan ook, betekent niet dat je iemand zomaar zoveel haar kunt sturen, dat gaat gewoon te ver. Ik vind JB ook eerlijk gezegt niets, maar ik stuur hem geen haat, omdat ik weet hoe veel pijn dat doet. Zeg alsjeblieft niet dat iemand zwak is als diegene zijn/haar twitter verwijderd, want wat zou jij doen als je zoveel haat kreeg? Ik vind persoonlijk, even weer over Zayn, een ding echt heel erg te ver gaan. Sommige mensen, als je twitter hebt denk ik dat je wel weet wie ik bedoel, geven Zayn de schuld van 9/11. Alleen omdat hij moslim is. Dit gaat te ver, omdat Zayn moslim is maakt dat hem toch geen slecht mens? Op 9/11 zijn er superveel mensen overleden, en om Zayn daar de schuld van te geven gaat te ver.
Sorry voor mijn gezeur, maar ik wou het even kwijt.
xxx

Reageer (46)

  • xILove1D

    Wow, dat van 9/11 wist ik zelfs niet eens. Nu ga ik janken.

    1 decennium geleden
  • fernweh

    You're right.
    Kudo

    1 decennium geleden
  • VasNandos

    Nothing to say anymore.. Still in tears...

    1 decennium geleden
  • COOKIEDOUGHx

    Ik vind dit ook niet kunnen. Ik heb vannacht tot kwart over twee zitten te janken voor mn laptop. Waarom? Omdat ik weet hoe het is om gehaat te worden. Perez Hilton haat ik nu trouwens al helemaal. De mensen van tegenwoordig...-__- En omdat je moslim bent wilt toch niet zeggen dat je een terrorist bent? Kijk, ik ben geen moslim, maar dit gaat gewoon veel te ver. De Directioner-wereld scheurt in nog grotere stukken. Onze familie begint elkaar te haten. En de andere jongens? Je wilt niet weten hoe zij zich voelen nu. Dan glimlachen ze misschien in de camera, het zijn net zoals wij mensen. EN ELK MENS HEEFT GEVOELENS. Vergeten de meeste dat soms?! Oke, iedereen heeft een eigen mening. MAAR DIT GAAT GEWOON VEEL EN VEEL TE VER.


    En nog iets tegen de haters; Burn in hell you bitch without feelings.


    Sorry voor mijn taalgebruik maar zo doe ik nou eenmaal als ik boos ben.

    1 decennium geleden
  • Scootie

    Ik wist dat van 9/11 helemaal niet.. ik zat met open mond te lezen. zoiets kun je tog gwn niet maken! mja.. ze zitten dan maar lekker veilig achter hun computertje hea.. ugh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen