Foto bij 035

*Tijdsprong van een week*

Met een zucht draaide ik me nog een keer om. Nog drie dagen en we zouden weer terug gaan naar huis. Harry had het gelukkig goed opgevangen en had me nog veel vragen gesteld. Hij had ook gevraagd naar Zayn. Over dat gevecht en het hond-zijnde. Zo noemde Harry dat. Zayn had het helemaal uitgelegd en Harry had hem met open mond aangegaapt. Zag er wel lachwekkend uit. Zayn is gelukkig snel genezen maarja dat hebben al die honden. Wat me wel zorgen baarde, was dat ik alleen die tweede fles nog overhad. De andere fles was twee dagen geleden opgegaan dus ik had nu een enorm brandend gevoel in mijn keel. Snel stapte ik mijn bed uit en liep naar de koelkast toe. Zou ik het doen. Ik ben nu toch al half. Ik schudde mijn hoofd en besloot eerst maar is te gaan douchen. Ik liep de slaapkamer in en gaf Harry en kus omdat die net wakker was geworden. 'Ik ga ff douchen.' zei ik en pakte een setje kleren.Snel liep ik een badkamer in en douchte me. Ik dacht ondertussen goed na over die fles. Ik kwam tot de conclusie dat ik het maar gewoon moest drinken. Ik liep, toen ik klaar was, naar de koelkast en pakte de fles. Ik liep ermee naar de slaapkamer toe waar nog maar vijf mensen waren waaronder Harry. 'Wat ga je daarmee doen?' vroeg Harry en keek argwanend naar de fles. 'Ik ga hem opdrinken.' 'Maar.' 'Nee als ik het niet doe, kan ik me niet beheersen.' zei ik en draaide de fles open. 'Waarschijnlijk ga ik twee dagen liggen kronkelen en krijsen maar probeer niet om me tegen te houden. Please.' zei ik en keek hem streng aan. 'Weet je het zeker?' vroeg Harry en keek me peinzend aan. Ik knikte. 'Een andere optie heb ik niet. Ik wil niemand aanvallen.' zei ik. 'Je kan toch gaan jagen.' zei Harry simpel. 'Nee er is hier geen bos in de buurt.' zei ik. Hij knikte en begreep het. 'Ik hou van je.' zei ik snel en zette de fles aan mijn mond.

Reageer (1)

  • LALT

    Yeeh je bent verder gegaan!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen