Foto bij 031

Snel pakte ik mijn mobiel en belde mijn vader. 'Met je vader.' 'Wat heb je in dat bloed gestopt?' krijste ik. 'Gif.' zei hij droog terug. 'WAAROM?' schreeuwde ik nog harder. 'Ik vind dat je nu wel helemaal kan worden.' 'IK HAAT JE!' gilde ik en smeet mijn mobiel tegen de muur kapot. 'Heb je hem gebeten ofzo?' vroeg Zayn en pakte Harry's hand beet. 'Nee stomme hond. Het zat in het bloed.' zei ik zacht toen ik doorhad dat veel medeleerlingen me raar aankeken. 'Haal ze hier weg.' zei ik snel en pakte Harry's hand beet. Zayn werkte iedereen naar buiten en kwam bij me zitten. 'Wat ga je doen? Gaat hij nu veranderen?' vroeg hij bezorgd. 'Nee.' zei ik en beet even op mijn lip. 'Doe iets!' krijste Harry en schreeuwde het uit van de pijn. 'Het brand!' 'Laat me stoppen oké?' vroeg ik aan Zayn en draaide Harry's pols om. 'Wat ga je doen?' vroeg Zayn. 'Dit.' zei ik en zette mijn tanden in Harry's pols. 'Doe normaal bloedzuiger. Wat denk je wel niet dat je aan het doen bent. Je maakt het alleen maar erger!' schreeuwde Zayn. Ik negeerde hem en zoog het gif uit zijn lichaam. Ik verzamelde al mijn wilskracht en duwde me van Harry af. Ik begon te hijgen en liet me via de muur naar beneden zakken. 'Is hij nu beter?' vroeg Zayn en keek me vies aan. Ik knikte en ging naast Harry zitten. Ik keek hem met tranen in mijn ogen aan toen hij niet bewoog. God*** Ik was te laat. Ik gooide van woede een bed overhoop en trok een kussen kapot. 'Wat doe je gek?' schreeuwde Zayn. Ik reageerde er niet op en rende de kamer uit. Al mijn klasgenoten stonden daar in een cirkel te wachten. 'Wat heb je gedaan?' schreeuwde Zayn en vloog de kamer uit. 'Ik ben te laat. IK BEN TE LAAT JAH? EN NU GAAT HIJ DOOD!' schreeuwde ik naar hem. 'Maar dat zul jij nooit snappen. Jij bent gewoon een stomme hond.'

Reageer (1)

  • LALT

    Ja het gevecht komt dichterbij.
    En bedankt voor het extra hoofdstuk, maar als jij Harry laat dood gaan wordt ik heel boos! (Al zou ze ook wel leuk bij Zayn passen)
    Leuke vader heeft ze trouwens!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen