sorry heb het nogal druk... ik ga nu druk schrijven!!!

Harry

ik liep samen met Amelia naar binnen en zag niemand. we hoorde iets buiten. nou iets.. meer iemand. "oke 3. 2. 1." ineens hoorde we niets meer. ik rende naar buiten en zag twee mensen in het water. ineens zag ik Niall boven komen. niet veel later trok hij Sky omhoog. "hoe doe je dat toch?" vroeg Niall. "hoe vaak moet ik je dat nog zeggen? vampire action." zei ze en klom het water uit. "kan je dan ook super snel opdrogen?" vroeg Niall. "wacht even. ben zo terug." zei Sky. het enige wat ik zag was dat ze zich aankleden en weg was. "hoelang is ze al zo.." "een tijdje. geen problemen mee." zei Niall. ineens voelde ik een koude wind langs me gaan. "hey wat heb ik gemist?" zei Sky. ze was helemaal droog. "nou-." "wat maakt het uit. ik heb nog een heel leven voor me. oh FWI ik ga even eten maken adios." zei Sky en rende langs ons. jezus ze was echt druk. ik keek naar Niall. "don't ask." zei hij en liep naar binnen.

ik liep naar beneden en rook van alles. "Harry!" riep Amelia. ik rende zo snel als ik kon naar de eetkamer. "wat is er?!" iedereen zat aan tafel te eten. ik werd aan tafel getrokken en kreeg meteen een bord. "nee dank je. ik heb al gegeten." Amelia stopte iets in mijn mond. "eet nou maar Styles." zei Zayn en at verder. Louis kwam uit de keuken en ging zitten met een bord voor zich. ik at rustig door terwijl ik steeds meer wilde. Sky kwam uit de keuken en zette een bord voor Niall neer. "waarom kook je eigenlijk zo veel?" vroeg Xanthe. "voor Nialler natuurlijk. waarom anders?" Sky ging met haar hand door Niall's haar. hij lachte even en at snel weer verder. hier moest wel iets achter zitten. "oh trouwens Amelia welkom terug." zei Sky. "tot wat?" vroeg ik met mijn mond vol. "de mensen." zei ze. Amelia weer mens? hoe dan..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen