Foto bij ``90``

Dit is alweer deel 90! nog maar 10 en dan zit ik op de 100 =D

BTW sorry Claudia, please don't kill me!!!

‘wordt je wakker?’ wordt er zachtjes in mijn oor gefluisterd. Ik reageer niet. Sam stapt van het bed en kijkt even naar Dean. ‘ik denk dat ze nog steeds moe is’ Dean knikt en pakt het matras vast. Met een wilde beweging kantelt hij het bed en val ik op de grond. Roerloos blijf ik liggen en zucht. ‘je bent niet subtiel Dean… ik wilde net op staan’ ik druk me overeind en kijk naar het shirt dat ik aan heb. Het is van Dean maar zit onder de rode vlekken. ‘ik denk dat je dit shirt wel kan weggooien’ mompel ik. Hij kijkt er naar en haalt zijn schouders op. ‘tenzij je het wilt houden, want dat zie ik je wel doen’ hij stopt met zijn tas in pakken en gaat voor me staan. We blijven elkaar aan kijken en dan duwt Dean hard op de wond op mijn been. Ik geef een gil en duw hem weg. ‘hufter’ hij glimlacht even en gaat terug naar zijn tas. ‘schiet nou maar op. We gaan’ ik pak snel wat kleren en kleed me om. Sam klopt op de deur en ik doe open. ‘laat me je wonden verzorgen voor we weggaan’ hij sluit de deur en ik ga op de rand van het bad zitten. Hij kijkt eerst naar mijn been. Hij is heel voorzichtig en zijn handen kriebelen over mijn huid. Ik hou de badrand stevig vast als hij de wond op mijn been schoonmaakt. Even bestudeert hij mijn gezicht. ‘je wonden zien er goed uit’ zegt hij om de stilte te verbreken. Ik knik en hij verbind mijn been op nieuwe en gaat verder naar mijn zij. Nu verplaats ik mijn handen naar zijn schouders. Even knijp ik er in als hij het verband af haalt. ‘rustig maar’ mompelt hij zacht. Hij maakt de wond schoon en ik bijt hard op mijn kaken als de pijn door mijn zij schiet. Als hij ook die schoon heeft en heeft verbonden gaat hij op de wc zitten. Hij draait me zo naar zich toe dat hij bij mijn wang kan. Zo zacht als hij kan strijkt hij over mijn wang en strijkt een paar plukjes haar weg. Hij zucht even en ik kijk hem verbaast aan. ‘Sam is er wat?’ hij schud snel zijn hoofd en strijkt nog een keer over mijn wang. Ik hou zijn handen op mijn gezicht gedrukt en hij buigt naar voor. Zijn lippen raken me op mijn voorhoofd. ‘zijn jullie klaar?’ ik schrik van Dean en kijk dan naar Sam. Hij glimlacht even naar me. Snel doe ik mijn broek en shirt aan en loop achter Sam aan naar de impala. ‘en wat moest Sammy van je?’ betrapt draai ik me om naar Dean en glimlach even duivels. ‘dat zou je wel willen weten hé’ antwoord ik voor ik naar buiten loop.

Reageer (1)

  • GetHimAPony

    HJFLKZKJJEAZOIJFHCUIHNGZS?WHFHHG?FDVXX;IOHD?JZH >,< HET IS NEIT SAMMY'S SCHULD! HET IS ALEX DER SCHULD! ZIJ DOET MEE >=(
    PHUUUUUUUUUUUH
    SAMMY'S MINE! MINE! MINE! MINE! MINE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen