Foto bij 17. He kissed me. 'You are gorgeous..', he said.

SEVENTEEN


Zondag was premieredag.
Een vriend van Taylor, één of ander onbekend acteurtje, had een film gemaakt, en die kwam uit. Het zou een groot gala worden, met celebs, paparazzi en complete filmploegen.
Ik winkelde zaterdagmiddag nog even, want ik móest leuke kleding vinden. Gelukkig hoefde het niet alleen.
'Hoe vind je dit?', vroeg Taylor. Hij stond met een zwart, kort jurkje in het gangpad van de winkel.
'Dat is mooi!', gilde Manon, die Jackson achter zich aan sleepte en het jurkje begon te bekijken.
'Zie je mij daar al in lopen?'. Ik keek met een afkeurende blik op de glittertjes. Aan het bandje zaten vage panterstippen, in het grijs. Het jurkje was opzich wel mooi, maar niks voor mij.
'Ga je het niet passen?', vroeg Taylor. Ik schudde voorzichtig mijn hoofd.
'Nee, sorry, daar ga ik me niet fijn in voelen'.
'Bedankt!', zei Manon, toen zij het jurkje aanpakte van Taylor en ermee naar de paskamer liep. 'Dan is het voor mij'.
Jackson bleef achter en stond tussen de shirts te kijken.
'Eigenlijk vind ik dat je je bril op moet doen, morgen', zei Taylor tegen mij. Ik keek hem aan.
'Dat is een grapje?'
'Nee, ik vind dat hij je leuk staat'.
Jackson draaide zich om met een vuurrood jurkje. In zijn linkerhand had hij een zwarte panty, zwart tasje en een zwart, gebreid mutsje.
'Pak aan', zei hij. 'Dit is elegant én sexy'.
Op het eerste gezicht leek het eerder een beetje hoerig, maar dat durfde ik niet te zeggen. Taylor duwde me naar de paskamers toe en liep terug naar Jackson om zijn eigen kleren uit te zoeken.

'Heb je het al aan, schat?', vroeg Manon. Ik knikte, bedacht me dat ze dat niet kon zien aangezien er een muurtje tussen ons zat, en zei uiteindelijk maar gewoon ja.
'Ik ook. Oké, op drie, ja?'
'Ja. Eén, twee..'
DRIE. En we deden tegelijk onze deurtjes open. Taylor zat op een krukje en Jackson stond tegen de muur geleund, met zijn been op een stang tussen twee tafelpoten. Toen wij buiten kwamen, en eerst elkaar bekeken, zagen we in de spiegel dat Taylor en Jackson allebei een beetje rechtop gingen staan en ons té lang stonden te observeren.
'En?', vroeg Manon, toen ze mij ook omdraaide met mijn gezicht naar de jongens toe. 'Is het wat?', voegde ik eraan toe.
Jackson deed zijn mond open om iets te zeggen, maar het lukte blijkbaar niet, want hij deed zijn mond gelijk weer dicht. Taylor kwam alleen maar op me af lopen, gaf me een kus en streek door mijn haar.
'Perfect', zei Jackson uiteindelijk, en Taylor knikte. Toen ruilden ze; Taylor liep naar Manon en veegde mascara onder haar oog vandaan, terwijl Jackson zijn bril afdeed en hem op mijn neus zette.
'Perfect', zeiden ze nu tegelijk. Ik deed de bril weer af.
'Dan word dit 't'.

Zondagochtend was vroeg. Veel té vroeg. Ik had piepkleine oogjes, omdat het gisteravond best wel laat was. (We gingen na het winkelen nog even uit eten en bleven heel lang in het appartement van Jackson hangen).
Maar we moesten er toch aan geloven. Na het douchen trok ik mijn kleren aan.
Ik probeerde uit alle macht mijn haar in model te krijgen, make up perfect te laten zitten en mijn gezicht wakkerder te laten lijken. Tevergeefs. Ik gaf het op.
'Kom op, lief meisje van me. Het maakt niet uit; je ziet er nog steeds fantastisch uit'.
'Geloof je het zelf?', vroeg ik, mijn wenkbrauw opgetrokken.
'Ja, toevallig wel'. Hij kwam achter me staan, zijn armen om me heen en zijn hoofd op mijn schouder.
'Je bent gorgeous'. Hij plaatste een kus in mijn nek en ik voelde hoe mijn huid opwarmde.
'Oké. Nu jij', antwoordde ik.
'Wat ik?'
'Je haar, dat moet je zo laten'.
'Het zit alsof ik net uit bed kom', zei hij.
'Sterker nog; je bént net uit bed. Het is sexy zo. Laten', zei ik bevelend, toen hij toch zijn hand erdoorheen wilde halen.
'Aye aye, captain', lachte hij. 'Help even zoeken, wil je?'
'Naar wat?'
'Mijn deo. Die lag gisteren nog in deze kast. Waarom moet je er ook zo'n troep van maken?'. Hij rommelde in mijn kast en gooide mijn hoedjes eruit. Ik zag toevallig zijn deo op mijn nachtkastje staan, pakte de spuitbus en sloeg hem zachtjes op zijn hoofd.
'Jij zoekt maar half. Ik kan écht zoeken, dus het maakt niet uit dat alles hier een rommeltje is'.
Hij zuchtte, lachte en gaf me een kus, voordat hij deo opspoot en naar beneden liep om te ontbijten.


sorry dat het zo lang duurde, maar ik had totaal geen inspiratie meer. Nu wel weer een beetje, dus hier is weer een deel.
De volgende komt bij vier reacties, omdat deze zo lang duurde.
Bedankt, Whisperwind, voor je tips, ik denk dat ik er wel iets mee kan (:
Dus, mensen; vier reacties.
en als je je verveelt, lees dan mijn blogs =x

Reageer (6)

  • Mayfly

    supersuper dit verhaal (:
    'K ga snel verder..

    xxx

    1 decennium geleden
  • Lilium

    naaais =D

    verder verder verder :]

    1 decennium geleden
  • Thundercloud

    Super da duper!

    AUB ^^

    Damn het is koud in mijn huis brr....


    x

    1 decennium geleden
  • xShar

    suuuuperleuk, en ja , i'm back in town! vanmiddag of vanavond weer een nieuw stuk online, hihi. en ik zit vandaag een tijdje in de auto, als ik inspiratie opdoe laat ik het je weten.
    liefs!

    1 decennium geleden
  • Incerto

    verder verder verder



    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen