Gallymogger zei op 29 aug 2012 - 16:43: Shit. De mijne was eens uitgelopen. Ik had dit moeten doen. xd Zit er daar trouwens nog water bij? ik heb geen idee, denk het wel!
Ik kreeg dat spul een keer in mn oog, nooit doen doet verschrikkelijk pijn >.< Maar dit ziet er wel superstoer uit!
Shit. De mijne was eens uitgelopen. Ik had dit moeten doen. xd Zit er daar trouwens nog water bij?
@Tacos Wij leggen glowsticks achteraf altijd in de diepvriezer, misschien kan je die pot daar in steken steken??
Hij werkt wel. Maar het werkt maar voor een paar uur. Beautylab heeft hier ook een diy over gemaakt. Wel een super leuke diy.
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (14)
Gallymogger zei op 29 aug 2012 - 16:43:
1 decennium geledenShit. De mijne was eens uitgelopen. Ik had dit moeten doen. xd Zit er daar trouwens nog water bij?
ik heb geen idee, denk het wel!
Ik kreeg dat spul een keer in mn oog, nooit doen doet verschrikkelijk pijn >.<
1 decennium geledenMaar dit ziet er wel superstoer uit!
Shit. De mijne was eens uitgelopen. Ik had dit moeten doen. xd Zit er daar trouwens nog water bij?
1 decennium geleden@Tacos
1 decennium geledenWij leggen glowsticks achteraf altijd in de diepvriezer, misschien kan je die pot daar in steken steken??
Hij werkt wel. Maar het werkt maar voor een paar uur. Beautylab heeft hier ook een diy over gemaakt. Wel een super leuke diy.
1 decennium geleden