Foto bij 028.

Allereerst: Heel erg bedankt voor jullie geduld! Ik heb lekker genoten van een heerlijke vakantie; maar werk nu weer iedere dag veel uren dus ik kan niet zo vaak posten als ik wil:( Will try though! X



‘Sarah, jij mag de cadeautjes uitzoeken! Dan kijken wij voor wie het is, en dan geef jij het, oké?’ Vroeg Liam aan de kleine hummel.
Ze knikte overdreven serieus en sprong toen grijnzend van de bank af.
Ze rende naar de berg cadeautjes en greep, natuurlijk, het roze cadeautje.
‘Voor Sarah!’ Gilde ze.
Louis knikte glimlachend en Sarah begon met scheurende geluiden het papier eraf te trekken.
Ze keek met grote ogen naar de vijf opeengestapelde dozen voor haar, ieder bevatte een lid van One Direction in poppenvorm.
‘Wauw!’ Stamelde ze.
Ze keek me met smekende ogen aan en ik schudde even mijn hoofd.
‘Straks kun je er mee spelen, lieverd. Nu nog niet.’
Ze schoof de poppen met tegenzin weg en ik bedankte Louis terwijl Sarah een volgend cadeautje uitzocht.
‘Die is voor Louis.’ Zei ik toen ze vragend met het zilveren pakje naar me toe kwam. Ik had het ook zo kunnen vertellen, daar het van mij was, maar ik wilde het niet meteen verklappen.
Louis pakte het uit en schaterde even van het lachen.
‘Een wortelkookboek! Dankjewel!’
Ik grijnsde even breed en Louis knipoogde naar me.
Terwijl Sarah heen en weer rende werden er talloze cadeautjes uitgepakt.
Bijna al mijn pakjes waren afgeleverd bij de ontvangers en ikzelf had ook vele dingen gekregen.
Een aantal boeken, de jongens wisten dat ik van lezen hield, een cadeaubon bij een van mijn favoriete winkels en een grote fotolijst vol met foto’s van de jongens, Sarah en mijzelf.
Sarah had een opvouwbaar kasteel van karton gekregen, een grote knuffel in de vorm van een paard en een kleine kindercamera.
‘Jullie verwennen haar te veel.’ Zei ik grinnikend toen Sarah piepend op haar paardenknuffel probeerde te klimmen.
Van mij kreeg Sarah een collectie Bratz-poppen, plastic poppen met onwijs grote hoofden, en een groot roze kussen met een kroontje erop.
‘Prinsessenkussen!’ Gilde ze uit.
Toen er nog maar één cadeau stond keken de jongens elkaar allemaal opgetogen aan.
‘Die is voor Niall!’ Zei Liam al voordat Sarah het cadeau had kunnen pakken.
‘Hoe weet je dat?’ Mompelde Zayn.
‘Omdat iedereen vijf cadeaus zou krijgen, behalve Louis dan, want die is jarig. Niall heeft van ons allemaal al een cadeau gekregen, en dat is dus van Kristen.’
‘Thanks, Liam. Misschien moet je ook al vertellen wat er in de verpakking zit?’ Zei ik met een flauwe grijns.
Liam grinnikte en haalde zijn schouders op.
‘Ik ben de slimme van deze groep, niet de helderziende.’
Sarah probeerde het vierkante, grote cadeau achter de boom uit te schuiven, maar het lukte haar niet.
‘Kom maar, ik help je wel.’ Zei Harry zachtjes terwijl hij het cadeau optilde.
Toen Niall het overpakte keek hij me even vrolijk aan en begon toen het papier eraf te scheuren zoals Sarah dat deed.
Hij draaide het doek om en zijn mond viel open van verbazing.
‘Heb jij dat getekend?’ Vroeg hij zacht.
Ik knikte en bloosde even terwijl de jongens vol bewondering zichzelf bekeken.
Het schilderij werd van hand tot hand doorgegeven en Niall sloeg zijn armen om me heen.
‘Heel erg bedankt. Ik vind het echt supermooi.’ Mompelde hij.
Ik haalde even mijn schouders op en grinnikte zacht.
‘Graag gedaan.’
Sarah kwam vrolijk tussen ons in zitten en nestelde zich behaaglijk tussen onze lichamen in.
‘Dit is mama, en dit is Niall.’ Zei ze wijs terwijl ze een blonde Bratzpop en de Niallpop tegenover elkaar liet staan.
Ze liet de poppen vrolijk met elkaar kussen en ik gooide opgelaten mijn hoofd in mijn nek.
‘Wij kunnen het veel beter dan die plastic poppen.’ Fluisterde Niall in mijn oor, en hij trok mijn gezicht naar zich toe om me te kussen.

Reageer (40)

  • magiclove

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Suzannexx

    nieuwe abo!!!
    snel verder vind het echt een heel mooi verhaal :)

    1 decennium geleden
  • xonething

    AAAHW SnelVerder!Xoxo

    1 decennium geleden
  • suninmyhands

    Nieuwe abo erbij:D je schrijft super

    1 decennium geleden
  • XxLindaxX

    Snel verder!!!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen