Foto bij Lost the love I loved the most

Zo, wat vinden jullie van het nieuwe stukje :)?

@TomDaley, nope het is iets anders :)! Oke, je zou biojna zeggen dat het verplichte kost is bij dit verhaal xD. Peter Pan 2003 vind ik de beste.Hoewel - ik weet niet of jullie ze kennen, maar als je van begin 90's , dan wel - ik ook nog een paar televisieseries over PP ken, en die zijn echt awesome! Echte oldschool cartoons, die waren zo gaaf <3...

@Someday, without drama no story XD.

@Noelle1D, wenkbrauwwiebel xD.

@PeterxPan, nee hij is niet vervloekt :p...

@WearyEyed, awh :(!

@Tucker, woops, dan heb ik je zojuist een dikke spoiler gegeven xD. Maar je moet boek twee echt lezen want daar komt Finnick in voor, de knapste kerol in heel THG! & nee Dominic zit niet in zijn lichaam, still something diferrent xD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • PeterXpan

    aaahhh anne heeft geluk met zulke lieve vriendinen
    haha

    Als klap op de vuurpijl krijg ik een tampon in mijn neus – great
    moest echt lagen om die zin hopelijk gaat het nu beter met anne als ze daar is en ontzigtbaar voor onze peter

    1 decennium geleden
  • Tucker

    En omg, nu wil ik al helemaal die boeken! Ik heb ze bij de ECI besteld, er word gezegt dat als je ze voor 21:00 besteld, zijn ze morgen in huis. Leugenaars!
    Ik heb ze vrijdag besteld, en ik wacht nu nog steeds! /:

    1 decennium geleden
  • Tucker

    ahw god...

    1 decennium geleden
  • Lavending

    @RoBiinnn, die waren er vroeger, begin jaren negentig tot begin 2000. Ze zijn gestopt toen Fox Kids werd veranderd naar Jetix, van eentje heb ik een link en die is - voor in die tijd - in echt goede kwaliteit. Het is alleen wel japans gesproken, maar engels ondertiteld. Ik ben nog geen nederlandse/engelse versie online tegen gekomen. Let wel, er is een plotlijn van die serie die later in dit verhaal terugkom xD. Ook sommige dingen van die serie zijn licht geïnspireerd op mijn vorige verhaal :).

    1 decennium geleden
  • KiddoBall

    Zijn er series van pp??


    Snel verder!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen