Foto bij Non stop pain

Nieuw hoofdstuk! & wat een enthousiasme weer :)!

@Noelle1D, ya think *wbw*?

@Tucker & Wonderrland, muahahahah. Peeta toch :Y). Het zou idd goed kunnen, daar had ik nog niet bij stil gestaan! Toch is Peter's probleem, van een hele andere omvang dan Peeta's problemen (bijvoorbeeld in Spotgaai :').)

@PeterXpan, *typt medicijn*

@Someday, oewh fetish! Dat zou wel heel fout zijn als ik hem een of andere perverse sekshobby geef xD.

@TomDaley, shame on you! Dan moet jij heuuuul snel Hook, Peter Pan, Peter Pan return to Neverland en Peter Pan (2003) kijken xD.

@Mysteria, maybe... Maybe not! Tijd zal het leren, gheheh xD.

Laten jullie een reactie en kudo achter? I like :D.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • PeterXpan

    aaaaahhggg Peter I kill you!
    dit vind ik niet leuk (huil) Peter moet weer normaal worden en dat ze allemaal happy verder leven
    en ik denk ook dat hij vervloekt is...
    snel verder plz super geschreven:Y)

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Oh my

    Wacht ik en dus vergeten wat *wbw* betekend :S

    1 decennium geleden
  • Someday

    Oh god, het gaat weer lekker daar allemaal..
    Arme Anna. Het zit ze gewoon echt nooit mee. Zijn ze eindelijk samen is er weer iets met Peter aan de hand. Gelukkig neemt Grote Panter het voor haar op!

    1 decennium geleden
  • Colliding

    Volgens mij is Peter vervloekt ofzo... Alweer. -Wauw, veel vervloekte mensen in dit verhaal- Of Sage of Dominic hebben zijn geest overgenomen!

    Ze mogen niet uitelkaar gaan! Ze hebben zoveel gedaan om bij elkaar te komen!

    Ik heb toch niet zoveel te doen dus ga ik wel even al die films bekijken.. Dat gaat waarschijnlijk even duren. (:

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen