Foto bij Hoofdstuk 023

Hallow lieve mensen. Ik zit hier met een grote glimlach alle reacties te lezen. Hier is weer een nieuw stukje. Ik heb helaas een beetje minder nieuws: mijn laptop heeft het begeven. Gelukkig had ik alles al op mijn mobiel gezet, maar ik moet nu dus alles op mijn mobiel schrijven, wat veel langzamer gaat. Gelukkig krijg ik waarschijnlijk volgende week woensdag een nieuwe. Dus jullie moeten even gedult.hebben. Ik schrijf wel gewoon verder, maar dan langzamer. Hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik kan er ook niets aan doen.
Ik houd van jullie!
<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • BrenKaulitz

    -Waarom heeft niemand me ooit vertelt dat zoenen zo geweldig is?!
    Neenee, lieverd, zoenen is niet geweldig. Maar met EDWARD wel! ^_^
    -Fuck, het is John.
    Fuck? John? Oeh.
    -Als hij me zo keihard uit de zevende hemel kan laten flikkeren, kan ik dat ook.
    EY, HOE KUN JE. DAT WAS IETS TOTAAL ANDERS, TSS.
    - 'Honey, is something wrong?
    Oh, no. We were just kissing and we found out that your brother doesn't really approve of it. But, it's nothing.

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Oh oh hier heb ik dus wakker voor gelegen!

    John is jaaaaaa-loers
    Beter zoeken ze een girl voor hem :)

    Supergoed stukje :)x

    1 decennium geleden
  • MrsJedward

    oooooooooooooooooooooh :c *sadface* zo snel als je nu kan verder? ^^ Vind het echt balen van je pc.. :s ik ken het gevoel.. En daamn, weer zo'n goed hoofdstuk! Snel snel snel snel snel verderrrrr! Daamn, balen dat ik geen kudo meer kan geven.. Anders direct! plzzz vandaag nog?^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen