Foto bij It's all in your hands

Wooth! Midnight! Laten jullie me weten wat jullie ervan vinden en willen jullie even heel lief kudoen? Dat vind ik leuk, om in facebook termen te spreken.

En jullie reacties! Jullie enthousiasme zorgt ervoor dat ik verslaafd op mijn toetsenbord blijf rammen xD.

@WearyEyed, oh, dit is nog maar het tipje van de ijsberg... Er staan nog een hoop andere dingen te gebeuren - gelukkig wel op een ander gebied, dat wel... xD.

@LoveXit, hahah, eigenlijk ben ik best wel gemeen dat ik je wakker houd xD.

@Eurydice, en jou houd ik dus ook al wakker! Die uitspraak ken ik wel :). Lucas is more my kind of heroine, btw xD. Just kiddin :').

@Melowish, your wish is my command :)!

@SuperrrCarrot, ah dat is vervelend! Nu weet ik wel dat de klok van quizlet voorloopt op de mijne, dus ik hoop dat ie op tijd online staat, aangezien ik niet weet wat het verschil ongeveer is en Q rond 00:00 uur altijd vreemd doet bij mij (komt natuurlijk omdat alles gerest wordt) dus ik zal mijn best doen. Maar gister liep die om tien voor al te klooien bij mij, dus ik hoop dat ik geluk heb! En anders kun je er vannacht over dromen toch xD?

@Niallerdream, verstoor ik jouw slaapritme nu dus ook xD?

@ProudAlien, dat vind ik echt leuk om te horen, bedankt voor je grote compliment!

@MorningDawn, dat zie ik zeker als een groot compliment!

Zo, ik heb tot kwart voor twaalf de reacties hier in bijgewerkt dus voor de reacties die net iets later komen; lezen doe ik zeker, dat doe ik ze allemaal :).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • LoveXit

    Ahh! Hier ben ik met alle liefde voor wakker gebleven, I love it <3
    Echt, je schrijft super, snel verder!

    Xx.

    1 decennium geleden
  • Eurydice

    MIMIMIMIMIMIMIMI! <3
    Zoooooo leuk!
    (En nu ga ik slapen.)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen