Foto bij 027

Hebben jullie ooit het gevoel gehad dat je je mobiel het liefst tegen de muur zou willen smijten? Nou ik heb het nu! takke ding. Maar als ik het doe is het zielig voor de muur. Niet voor mijn mobiel.
enjoy!

Precies te gelijk kwamen we aan op het strand voor het hotel. Zayn ging daar achter een rots staan en trok de kleren die hij om zijn poot had gebonden weer aan. 'Fotofinish!' riep hij en duwde me omver. 'Wie er als eerste bij het hotel is.' Hij liep nu gewoon als mens. Snel keek ik om me heen en toen ik niemand zag, rende ik snel naar het hotel toe. Twee minuten later kwam Zayn aanrennen. 'He dat is vals spelen.' 'Dat deed jij net ook!' riep ik en liep het hotel binnen. 'Zo jullie dachten ook nog eens te komen.' zei onze leraar meteen toen we lachend de hotelkamer binnenliepen. Iedereen zat met een bord op schoot op de banken die in de kamer stonden. 'Ja sorry ik had een meningsverschil met een hond.' zei ik snel tegen hem en liep naar de keuken. 'Aha. Sinds vandaag?' vroeg hij en keek naar Zayn. Hij knikte en liep achter me aan. 'Weet hij het?' vroeg hij en pakte een bord vol eten. Ik knikte en schonk een beker vol. 'Gadverdamme.' mompelde Zayn en knalde snel een dekseltje met rietje in de beker. 'Ja ja dankje.' zei ik en liep de kamer in. Ik plofte bij Harry op zijn schoot neer en gaf hem een kusje. 'Waar was je?' vroeg hij meteen. 'Ik moest even wat stoom afblazen. Ben op het strand geweest. Had ruzie met Zayn maar het is weer goed.' zei ik en dronk mijn beker leeg. Toen iedereen klaar was, ging iedereen weer ergens heen in de kamer. 'Kom we gaan dansen.' zei Mai en trok me aan mijn arm mee. Ze zette haar nerd-bril op en duwde er ook een bij mij op mijn neus. We liepen naar de slaapkamer en trokken er onze danskleren aan. Mai pakte haar i-pod en snel liepen we naar de bijkamer toe. Ze legde hem op de grond en zette een liedjeaan. Snel begonnen we met dansen en deden liedje na liedje. Toen we klaar waren, liet Mai zich vermoeid op de grond vallen. 'Softie.' zei ik en keek haar met een grijns aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen