Foto bij 023

Ik liep naar het beest toe en pakte hem beet bij zijn nekvel. Ik sleurde hem mee naar een badkamer en draaide de deur op slot. Ik rende naar Harry toe en pakte zijn pols beet. 'Ik heb kleren nodig van jou.' zei ik en rende naar de kamer. Snel pakte ik een blouse en een broek en rende weer terug naar de badkamer. 'Wat ga je er mee doen?' 'Kan ik niet vertellen. Vertrouw me!' riep ik terug en liep de badkamer in. 'Hier transformeer terug en trek dit aan. Ik draaide me om en wachtte een tijdje. 'Klaar?' vroeg ik. Ik hoorde een instemmend geluidje. Toen ik me omdraaide, was hij weg. 'Fuck!' riep ik. Snel douchte ik me en rende daarna naar de kamer toe. Daar zat Zayn in Harry's kleren. 'Zayn!' schreeuwde ik. Een aantal mensen keken op en keken me raar aan. 'What the fuck dacht je?' riep ik en al die mensen gingen weg. 'Ik kan er ook niks aan doen!' schreeuwde hij terug en begon te trillen. 'Aaa kom op man. Beheers je.' zei ik en keek toe hoe Zayn zijn ogen sloot. Hij stopte met trillen, voor mij een teken om door te gaan. 'Sinds wanneer ben jij zo? Weet je wel niet wat er had kunnen gebeuren. Als mensen je hadden gezien of in de buurt hadden gestaan!' schreeuwde ik en wilde hem een klap verkopen. 'Ik kan er niks aan doen!' schreeuwde hij terug en er gleed een traan over zijn wang heen. 'Jij moet nou niet te hard over mij gaan praten hoor!' riep hij en ging staan. 'Wat is er aan de hand?' vroegen Harry en Mai die binnen waren gekomen. 'Niks!' riepen Zayn en ik tegelijk. 'Maar zo praat je niet over mij!' zei ik en richtte me weer naar Zayn. 'Waarom niet?' zei hij en keek me verwaand aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen