Foto bij 021

Mai begon keihard te gillen en vloog me om mijn hals. 'Dat is geweldig!' gilde ze en begon te springen. 'Ja he!' gilde ik lekker mee. We deden een raar dansje en begonnen keihard te lachen. 'Maar nu ik dat heb verteld. Hoe zit het tussen jou en Niall.' Meteen keek Mai verliefd voor zich uit en er kwam een twinkeling in haar ogen. Ze keek me glimlachend aan en beet op haar lip. 'Jullie ook?' gilde ik en vloog haar nu om haar hals. Ze begon te lachen en knikte. 'Dat is geweldig!' gilde ik en nu was het mijn beurt om te springen. 'Ja he!' gilde Mai en weer deden we een raar dansje. 'DAMES!' schreeuwde onze leraar. 'WE GAAN TERUG NAAR HET HOTEL!' Snel renden we naar het kampvuur terug en pakten onze tas en mijn blouse. Snel deed ik die aan en duwde Mai naar Niall toe. Meteen pakten ze elkaars hand vast en gaf Niall haar een kusje op haar voorhoofd. Ik voelde twee armen van achter om me heen krullen en ik legde mijn hoofd ik mijn nek. 'Goodevening.' zei Harry met een bekakte stem wat me deed lachen. 'Ôla.' zei ik terug en pakte zijn handen beet. We stonden nu dicht tegen elkaar aan en ik kon Harry's adem in mijn nek voelen. 'Doorlopen.' commandeerde onze leraar ons. Omdat het zo niet zo gemakkelijk liep, gingen we naast elkaar hand in hand lopen. Harry begon zachtjes te zingen. Ik genoot van de wandeltocht terug en vond het jammer toen Harry mijn hand losliet. 'Ik zie je in de slaapkamer. Ik ga naar de badkamer.' zei hij en gaf me een kus op mijn haren. Ik liep naar de slaapkamer toe en pakte mijn pyjamaweer. Ik vluchtte een nog vrije badkamer in en douchte me snel. Daarna trok ik mijn pyjama aan en vlocht de voorste plukken van mijn haar in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen