Foto bij 019

'Busted.' zei Harry en draaide zich om. 'Nou.' zei ik en keek hem sip aan. 'Ik wilde jullie laten schrikken.' zei ik en zette mijn armen in mijn zij. 'We moesten je gaan halen. We gaan eten.' zei Mai en liep hand in hand met Niall het water uit. 'Hier.' zei Harry en duwde een beker in mijn handen. 'Dank je.' zei ik en liep het water uit. We gingen bij het kampvuur zitten en iedereen braadde een worstje. Toen iedereen klaar was, was het ondertussen al acht uur. We gingen met zijn allen zwemmen en deden een enorm spel lummelen. Om tien uur begon het te schemeren en gingen we bij het kampvuur zitten. Niall had zijn gitaar meegenomen dus begonnen we van die typische kampvuurliedjes te zingen. Na een aantal liedjes kreeg ik zin om te zwemmen. Ik stond op en trok mijn blouse uit. 'Wat ga je doen?' vroeg Harry. 'Ik ga zwemmen.' zei ik en wilde weglopen. Ik werd tegengehouden doordat Harry mijn pols beetpakte. 'Mag ik mee?' vroeg hij en stond ook op. Ik glimlachte en knikte. Snel deed hij zijn trui en shirt uit en liep naar me toe. Hij sloeg zijn armen rillend om zich heen. 'Koukleum.' zei ik en grinnikte. 'Heb jij het niet koud?' vroeg hij en liep achter me aan. Ik schudde mijn hoofd en ging staan in de houding van een bodybuilder. 'Ik heb het nooit koud!' zei ik en draaide een rondje. 'Je bent gek.' zei Harry toen we in het water stonden. 'Ja. Gek op jou.' zei ik zonder erbij na te denken en sloeg snel een hand over mijn mond heen. 'Dat heb ik niet gezegd.' zei ik snel en keek naar de zee die ineens wel heel bijzonder was geworden. 'Meen je dat?' vroeg Harry. Ik keek op en knikte lichtjes. 'Wow mooie zonsondergang.' zei ik en keek weg. 'Andy?' vroeg Harry en legde zijn hand op mijn schouder. 'Ja?' zei ik en draaide mijn hoofd naar hem toe. Zacht voelde ik de lippen van Harry op de mijne. Even stond ik verstijfd stil maar sloot toen mijn ogen en kuste terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen